نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک دکتر علی احمدی word

نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک دکتر علی احمدی word
نوع فایل
word
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
6,000 تومان

توضیحات فایل:

نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک دکتر علی احمدی word

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل ، خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک دکتر علی احمدی می باشد که در قالب word – ورد با قابلیت ویرایش تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک تألیف دکتر علیرضا علی احمدی، مهدی فتح اله و ایرج تاج الدین، از جمله منابع مهم درسهای مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته  می باشد. این فایل شامل خلاصه کل این کتاب می باشد که مشتمل بر ۱۲ فصل و در حجم ۸۵ صفحه تایپ شده، همراه با جداول و نمودارها و توضیحات کامل تهیه شده است. فایل تهیه شده بسیار کامل بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده است.

این کتاب متشکل از یک دوره فشرده دیدگاه ها و دستاوردهای دانش برنامه ریزی استراتژیک و چگونگی تدوین استراتژی در سازمان ها است که برای تدریس در مقاطع تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد در گرایش های مختلف مدیریت و مهندسی صنایع تألیف گردیده است تا در دانشگاه های کشور به عنوان متن درسی کلاس هایی نظیر ” برنامه ریزی استراتژیک”، “سیاست های بازرگانی”، فلسفه مدیریت استراتژیک”، مباحث پیشرفته در مدیریت استراتژیک” و … تدریس شود.

فهرست فصول خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک دکتر علی احمدی:

فصل اول: تاریخچه و سیر تحول برنامه ریزی

فصل دوم: استراتژی و انواع آن

فصل سوم: پارادایم ها و مکاتب شکل گیری استراتژی و برنامه ریزی استراتژیک

فصل چهارم: دیدگاهها و رویکردهای حاکم بر شکل گیری استراتژی و تدوین برنامه

فصل پنجم: مروری برفرایندهای برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک

فصل ششم: فرایندهای عمومی برنامه ریزی استراتژیک (پارادیم  پیش تدبیری)

فصل هفتم: تکنیکهای فرموله کردن استراتژی و تشخیص ماهیت استراتژی اصلی

فصل هشتم: مدلهای ترکیبی برنامه ریزی استراتژیک

فصل نهم: طراحی استراتژیها در سطح کلان

فصل دهم: تکنیکهای تدوین استراتژی های وظیفه ای

فصل یازدهم: خطوط راهنمایی شکل گیری استراتژی (پارادایم توصیفی )

فصل دوازدهم: پاره ای از روش های ایده پردازی و نوآوری برای خلق استراتژی

مطالعه بیشتر