پاورپوینت مدیریت مالی نوین استفان راس با عنوان نرخ بهره و ارزیابی اوراق

پاورپوینت مدیریت مالی نوین استفان راس با عنوان نرخ بهره و ارزیابی اوراق
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
8,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت مدیریت مالی نوین (جلد دوم ) استفان راس با عنوان نرخهای بهره و ارزیابی اوراق قرضه

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت مالی نوین (جلد دوم ) نوشته استفان راس ، رندلف وسترفیلد ، بردفورد جردن ترجمه دکتر علی جهانخانی ، مجتبی شوری با عنوان نرخهای بهره و ارزیابی اوراق قرضه در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

کتاب مدیریت مالی نوین نوشته استفان راس ، رندلف وسترفیلد ، بردفورد جردن ترجمه دکتر علی جهانخانی ، مجتبی شوری برای دانشجویان رشته حسابداری و مدیریت گرایشهای بازرگانی و مالی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی دروس مدیریت مالی ۲ و مدیریت مالی پیشرفته هر یک به ارزش ۳ واحد ترجمه شده است.

پاورپوینت مدیریت مالی نوین استفان راس با عنوان نرخ بهره و ارزیابی اوراق

فهرست و عناوین:

اوراق قرضه

ماهیت اوراق قرضه

ویژگی‌های اوراق قرضه

ریسک و بازده اوراق بهادار

مزایای تأمین مالی از طریق اوراق قرضه

معایب تأمین مالی از طریق اوراق قرضه

انواع اوراق قرضه

ارزش و بازده اوراق قرضه

فرمول محاسبه ارزش اوراق قرضه

ریسک نوسان نرخ بهره

تورم و نرخ بهره

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت مالی نوین (جلد دوم) استفان راس ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

اوراق قرضه :

اوراقی است که به‌موجب آن وام‌گیرنده (منتشرکننده اوراق) تعهد می کند اصل بدهی را در تاریخ سررسید مشخص (برخلاف سهام عادی و سهام ممتاز که سررسید معینی ندارند) بازپرداخت نماید و همچنین بهره تعیین‌شده را در فواصل معین پرداخت نماید.

این اوراق حق مالکیت بر شرکت به‌وجود نمی آورد؛ بنابراین از سود سهام پرداختی (یا زیان احتمالی) سهمی نمی برند. خریدار قرضه می تواند آن‌را به دیگری بفروشد؛ در این صورت خریدار جدید، از شرکت صادرکننده قرضه طلبکار خواهد بود.

محتوای اسلاید ۱۳

ریسک و بازده اوراق بهادار

* در ادبیات مالی ریسک با عبارت میزان اختلاف بازده واقعی یک سرمایه گذاری و میزان بازده مورد انتظار آن معرفی شده است.

* ریسک می تواند ناشی از نوسان و پیش بینی ناپذیری نرخ بهره، تغییر وضع بازار و اقتصاد، تغییرات درصنعت هدف سرمایه گذاری، تورم، ساختار مالی شرکتها (ریسک مالی)، ریسک نقدینگی (صعوبت تبدیل به نقد شدن سرمایه گذاری)، تغییرات نرخ ارز و ریسک (ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور هدف سرمایه گذاری) باشد.

مطالعه بیشتر