جزوه درس مباحث اساسی در روانشناسی ۲ دکتر فرزانه طهماسبی

جزوه درس مباحث اساسی در روانشناسی ۲ دکتر فرزانه طهماسبی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
400kb
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,900 تومان

توضیحات فایل:

جزوه درس مباحث اساسی در روانشناسی ۲ دکتر فرزانه طهماسبی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه درس مباحث اساسی در روانشناسی ۲ دکتر فرزانه طهماسبی در قالب فایل pdf و در ۲۵ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.

انگیزش:

انگیزش حالتی است که به رفتار ما جهت و نیرو میدهد. وقتی می گوییم انگیزش و به ما جهت می دهد یعنی اینکه هدف دارد و قرار است ما را به سمت یک هدفی سوق دهد و وقتی که می گوییم نیرو دارد یعنی منبع محرک است و انرژی دارد. انگیز ش مجموعه متغیرهای محیط ی و ارگانیسم است که مجموعه این متغیرها به رفتار و احساسات ما جهت و نیرو میدهد. انگیزش به ما کمک میکن د در کسب لذت و دور شدن از هر چیز ناخوشایند. وقتی ما احسا س گرسنگی میکنیم و غذایی میخوریم خوردن غذا به ما احساس لذت میده د و در عین حال باعث میشود که آ ن احساس ناخوشایند گرسنگی از بین برود.

جزوه درس مباحث اساسی در روانشناسی ۲ دکتر فرزانه طهماسبی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر