جزوه میکروب شناسی پرستاری

جزوه میکروب شناسی پرستاری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

جزوه میکروب شناسی پرستاری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه میکروب شناسی پرستاری در قالب فایل pdf و در دو فایل جدا که اولی در ۴۰ صفحه پی دی اف و دیگری که در اسلایدهای غیر قابل ویرایش و در ۳۱ اسلاید تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

شرح مختصر:

میکروب‌شناسی یا ریززیست ‌شناسی یا میکروبیولوژی  دانشی است که دربارهٔ شکل، ترکیب، ویژگی‌ها و بیماری ‌زایی ریزسازواره‌ها (میکروارگانیسم‌ها) یا جانداران بسیار ریز بحث و گفتگو می‌کند. جاندارانی که در میکروبیولوژی بیشتر بررسی می‌شوند.شامل پروکاریوتها  (باکتری‌ها) ، ویروسها، و یوکاریوت ‌هایی مانند قارچ و تک سلولی‌ها یا پروتوزوئرها می‌ باشد. پروکاریوتها ریزسازواره‌هایی هستند که دی‌ان‌ای آن‌ها به‌ طور فیزیکی از سیتو پلاسم جدا نشده‌ است.

نخستین کسی که در مورد موجودات میکروسکوپی اندیشید، دانشمند ایتالیایی، گیرولامو فراکاستورو بود که گمان می‌کرد بیماری‌ها واگیردار هستند. با این که زاخاریاس یانسن در سال ۱۶۰۹ اساس میکروسکوپ را کشف کرد، اما پایه‌ریزی دانش میکروب‌ شناسی به قرن ۱۷ میلادی باز می‌گردد که یک بازرگان پارچهٔ هلندی به نام آنتونی فان لیوون‌هوک توانست با میکروسکوپ اختراعی خود، نخست الیاف پارچه‌ها و سپس دنیایی از موجودات و ذرات ریز را در قطره آب برکه مشاهده کند. او حتی توانست گلبول قرمز را هم ببیند. در اواخر قرن ۱۷ نظریه تولید خودبخودی مورد بحث قرار گرفت.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر