جزوه درس اخلاق پزشکی و آموزش دکتر سهراب پور

جزوه درس اخلاق پزشکی و آموزش دکتر سهراب پور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
19MB
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

جزوه درس اخلاق پزشکی و آموزش دکتر سهراب پور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه درس اخلاق پزشکی و آموزش دکتر سهراب پور در قالب فایل pdf و در ۳۸ اسلاید تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

شرح مختصر:

 در سالهای اخیر، پیشرفت تکنولوژی و احتمال سوء استفاده از آنها موجب توجه عمومی به مساله اخلاق پزشکی شده است. اخلاق پزشکی، در واقع یک نظام ساختاری و کاربردی است که تلاش می کند مشکل اخلاقی را تجزیه و تحلیل نموده و برای آنها راهکارهای صحیحی ارائه دهد.
 روش های جدید آموزش اخلاق پزشکی در دیگر کشورهای جهان از طریق اینترنت و کتب مرجع مورد بررسی قرار گرفته است.در زمینه آموزش اخلاق پزشکی دو مبحث اهمیت بخصوصی دارد که یکی مشارکت فعالانه دانشجویان در روند آموزش به جای سخنرانی صرف در مورد موضوعات اخلاقی و دیگری ارزیابی عملی دانشجویان در مورد توانایی استفاده آنها از اصول اخلاقی آموزش داده شده در شرایط بحرانی است. در بسیاری از کشورها مانند ایران، تلاش شده است که این اصول اخلاقی به روش سنتی دانشجویان آموزش داده شود.

 امروزه مشخص شده که روش آموزش سنتی کارایی لازم را جهت رفع نیازهای عملی و علمی دانشجویان دارا نمی باشد و استفاده از روشهای جدید آموزش همچون آموزش فعال، مشارکت فردی، تقابلات گروهی و رویکرد مبتنی بر مساله ضروری می باشد. در ضمن تلاش همه جانبه جهت بهبود روند آموزش اخلاق پزشکی می تواند هم به سود جامعه پزشکی و هم بیمارانی باشد که به وسیله این گروه مورد مداوا و مراقبت قرار می گیرند. از این رو پس از بررسی وضعیت فعلی آموزش در کشور ایران، پیشنهاداتی جهت اصلاح ساختار آموزشی، با توجه به  دستاوردهای نوین جهانی ارائه شده است.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر