خلاصه کتاب چالش های مدیریت دولتی دکتر حسن دانایی فرد

خلاصه کتاب چالش های مدیریت دولتی دکتر حسن دانایی فرد
نوع فایل
pdf+ppt
حجم فایل
10mb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب چالش های مدیریت دولتی دکتر حسن دانایی فرد

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل پاورپوینت و خلاصه کتاب چالش های مدیریت دولتی دکتر حسن دانایی فرد با فرمت PDF در ۴۶ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

پاورپوینت کتاب چالش های مدیریت دولتی دکتر حسن دانایی فرد شامل:

فصل اول:

آشنایی با جوهره مدیریت دولتی در ۲۳ اسلاید

فصل دوم:

عقلانیت و راهبرد در بخش دولتی در ۴۵ اسلاید

فصل سوم:

مدیریت مشارکت‌جویانه در بخش دولتی در ۳۲ اسلاید

فصل چهارم:

کنترل فساد اداری در بخش دولتی در ۲۲ اسلاید

فصل پنجم :

تحول اداری در بخش دولتی در ۲۴ اسلاید

فصل ششم :

دانش محوری اقتصاد و بخش دولتی در ۲۲ اسلاید

فصل هفتم :

جابه جائی مدیران در بخش دولتی در ۲۳ اسلاید

خلاصه کتاب چالش های مدیریت دولتی در ایران

اثر دکتر حسن دانایی فرد است که توسط انتشارات سمت منتشر شده است. این کتاب ضمن بیان کلیاتی از مدیریت دولتی، به بررسی چالشهای مدیریت در بخش دولتی نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخته است و موردکاوی های قابل تاملی در عرصه مدیریت دولتی ایران ارائه کرده است. این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی برای درس مبانی مدیریت دولتی ۲ و در مقطع کارشناسی ارشد برای دروس مسائل مدیریت دولتی ایران و مدیریت دولتی تطبیقی هر یک به ارزش ۲ واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، مدیران سازمانها و ادارات دولتی نیز از آن بهره مند شوند.

بخشی از متن پاورپوینت:

اگرچه قدمت مدیریت دولتی همچون قدمت دولت و تمدن بشری است ، مطالعه و عمل مدیریت در بخش دولتی از دوران پس از جنگ جهانی دوم مورد توجه واقع شد. به عبارت دیگر تمرکز پژوهشها بر مدیریت دولتی پس از این جنگ شدت یافت و نفس فعالیتهای آن مورد استقبال و توجه دولتها و اندیشمندان قرار گرفت .با توجه به حضور مدیریت دولتی در عرصه های گوناگون زندگی عمومی تعریف واحدی از آن در ادبیات علم اداره وجود ندارد .مدیران دولتی افرادی حرفه ای با تحصیلات عالی و مهارتهای گوناگونی هستند که جداسازی آنها را از مردم عادی مشکل می سازد.گروهی در سیاست گذاری هایی دخیل هستند که تاثیرات آن جنبه ملی دارد و گروهی دیگر فعالیتهای عادی دولت را انجام می دهند.

مطالعه بیشتر