دانلود خلاصه کتاب محیط های پاسخده گراهام اسمیت

دانلود خلاصه کتاب محیط های پاسخده گراهام اسمیت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
14mb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب محیط های پاسخده گراهام اسمیت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب محیط های پاسخده تالیف گراهام اسمیت و سو مک گلین ، ای بنتلی، آلن الکک، پال مورین با فرمت pdf در ۱۵۰ صفحه اسلایدوار می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب محیط های پاسخده تالیف گراهام اسمیت و سو مک گلین

خلاصه ای کامل از کتاب محیطهای پاسخده که نویسندگان آن ای بنتلی، آلن الکک، پال مورین، سو مک گلین و گراهام اسمیت می باشند. این خلاصه شامل هفت فصل می باشد که در فصل اول به نفوذ پذیری، فصل دوم به گوناگونی، فصل سوم به خوانایی، فصل چهارم به انعطاف پذیری، فصل پنجم تناسبات بصری،فصل ششم غنای حسی، فصل هفتم رنگ تعلق می پردازد.

کتاب محیطهای پاسخ ده کتاب راهنمای طراحان نشر دانشگاه علم و صنعت ایران تألیف ای ین بنتلی، آلن الکک، پال مورین، سومک گلین و گراهام اسمیت ترجمه مصطفی بهزادفر شامل ۸ فصل با عناوین زیر می باشد:

نفوذ پذیری
گوناگونی
خوانایی
انعطاف پذیری
تناسبات بصری
غنای حسی
رنگ تعلق
جمع بندی

محیطهای پاسخ ده مضمون نوشتاری است که با هدف یاری به شهرسازان و معماران در طی فرایند طراحی و دستیابی به سامانه ی بهینه ای از فضاها و مکان های شهری و همگانی تهیه شده است؛ بزعم نویسندگان این کتاب مکان های شهری و همگانی می توانند از طریق افزایش گزینه های قابل عرضه به مردم یک محیط دمکراتیک برای آنان فراهم نمایند. اینگونه مکانها را محیط های پاسخده می نامند.

مطالعه بیشتر