دانلود فایل پاورپوینت اصول سرپرستی در تربیت بدنی

دانلود فایل پاورپوینت اصول سرپرستی در تربیت بدنی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
12,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل پاورپوینت اصول سرپرستی در تربیت بدنی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت اصول سرپرستی در تربیت بدنی در ۱۰۸ اسلاید زیبا ، سودمند و قابل ویرایش با فرمت ppt آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مقدمه:

در جوامع امروزی که تقسیم کار وجوددارد و گروهی افراد در یک موسسه و یا سازمان با هم بر اساس شرح وظایف کار می کنند و در ارائه تولید و توزیع و خدمات مختلف برای جلب مشتری و رضایت ارباب رجوع با هم رقابت می نمایند اصل مدیریت و رهبری و سرپرستی در هدایت سرمایه ها و امکانات مالی و بکار گیری نیروی انسانی نیازمند دانش و توانائی لازم برای مطابق با فرهنگ تلاش و خود کفائی و داشتن ابزار و وسایل مدیریتی می باشد.

از این رو هدف از ارائه این درس شناساندن نقش حیاتی سازمانها در زندگی بشر و کاربرد اصول مدریتی در رابطه با نیازهای جامعه می باشد تا دانشجویان گرامی با دانستن علم مدیریت و اصول سرپرستی در حیطه مسولیتی بتوانند نیازهای خود و گروهی که با آنان کار می کنند شناسائی و در جهت بهبود کمیت و کیفیت در زمینه ورزشی موق باشند .

تاریخچه سرپرستی :

از نظر دانشمندی به نام « هرز برگ»  تاریخچه سرپرستی به زمانی برمی گردد که انسان احساس نیاز کرده که برای رفع نیازجامعه بوجود آمده از کوچکترین واحد جامعه خانواده سرپرستی با مسئولیت پدر ایجاد گردید .درگذسته نه چندان دور سر پرست به تنهایی کارگاه را اداره می کرد کارکنان زیردست را خود شخصا به استخدام در می آورد یا اخراج می کرد .میزان حقوق را خود تعیین می کرد تولید راخود  کنترل می نمود .

از جنگ جهانی اول در اروپا شغلی ایجاد شد به نام سرپرستی که بتواند هدایت و رهبری فنی و نظارتی را به عهده بگیرد ولی بعد از جنگ جهانی دوم این شغل به مراتب بهتر و پویا تر و تعریفی واقع تر پیدا کرد و از طرف سازمان بین المللی کار I.L.O ( 1 )اساسنامه آن نوشته و ابلاغ شد.

مطالعه بیشتر