خلاصه کتاب و نمونه سوالات نگاهی دوباره به تربیت اسلامی خسرو باقری

خلاصه کتاب و نمونه سوالات نگاهی دوباره به تربیت اسلامی خسرو باقری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب نگاهی دوباره به تربیت اسلامی خسرو باقری جلد اول

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب نگاهی دوباره به تعلیم و تربیت اسلامی درس: تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته نام کتاب: نگاهی دوباره به تربیت اسلامی جلد اول نویسنده: خسرو باقری با فرمت PDF در ۴۹ صفحه به همراه نمونه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته،تعلیم و تربیت اسلامی، تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته در برنامه ریزی درسی (مقطع کارشناسی ارشد) با پاسخنامه می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب و نمونه سوالات نگاهی دوباره به تربیت اسلامی خسرو باقری جلد اول

شرح مختصر:

تربیت اسلامی، بی تردید، یکی از اساسی ترین بخش های معارف اسلامی است؛ اما به یقین، هنوز تحقیق و تدوینی اصولی در باره ی آن صورت نپذیرفته است؛ و با آن که برخی از آثار مربوط به این موضوع کم و بیش قوت هایی دارند و راه هایی را هموار کرده اند، اما هنوز تربیت اسلامی، به مبحثی جدی و بحث برانگیز تبدیل نشده است. از این رو، شایسته است که محققان به کاری در خور همت گمارند و نظام تربیتی اسلام را به گونه ای سامان یافته و مدون عرضه کنند….

با کد درس ۱۲۱۷۲۷۱-۱۲۱۱۲۲۱-۱۲۱۱۱۹۹-۱۲۱۱۵۰۵

نمونه سوالات درس تحلیل اندیشه های تربیتی با تاکید بر تفکر اسلامی ،تعلیم و تربیت اسلامی با پاسخنامه مقطع کارشناسی با کد درس ۱۲۱۱۶۱۴-۱۲۱۱۳۷۸

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلو

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر