دانلود جزوه طراحی معدن ویرایش جدید

دانلود جزوه طراحی معدن ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه طراحی معدن ویرایش جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه طراحی معدن ویرایش جدید با فرمت PDF در ۱۰۰ صفحه اسلایدوار می باشد.در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

مهندسی معدن را می توان یکی از معدود علوم مهندسی به شمار آورد که با بسیاری رشته ها و گرایش های مهندسی و علوم پایه واحدهای مشترک دارد. یک مهندس معدن باید نقشه بردار، آشنا به محیط زیست و اطلاعات ماهواره ای بوده و توانایی کار با دستگاه GPS و دستگاه های آنالیز شیمیایی را داشته باشد. مهندسی معدن به ترتیب ارتباط بسیار نزدیکی با رشته های مهندسی نقشه برداری ، مهندسی زمین شناسی، مهندسی اکتشاف نفت، مهندسی محیط زیست و منابع طبیعی، مهندسی مواد (متالورژی)، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی شیمی و مهندسی صنایع دارد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر