دانلود پاورپوینت استاندارد بررسی اجمالی ۲۴۱۰

دانلود پاورپوینت استاندارد بررسی اجمالی ۲۴۱۰
نوع فایل
ppt
حجم فایل
183kb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت استاندارد بررسی اجمالی ۲۴۱۰

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت استاندارد بررسی اجمالی ۲۴۱۰ بررسی اجمالی اطلاعات مالی میان دوره‌ای توسط حسابرس مستقل واحد تجاری با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید با قابلیت ویرایش می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از اسلایدهای پاورپوینت:

اسلاید ۲:

کلیات

هدف این استاندارد، ارائه استانداردها و راهنماییهای لازم در ارتباط ‌با مسئولیتهای حرفه‌ای حسابرس و شکل و محتوای گزارش وی در مواردی ‌است که بررسی اجمالی اطلاعات مالی میان‌دوره‌ای‌ صاحبکار حسابرسی را به ‌عهده می‌گیرد. استفاده از اصطلاح ” حسابرس“ در این استاندارد به معنای انجام حسابرسی اطلاعات مالی میان‌دوره‌ای نیست، بلکه به این دلیل است که بررسی اجمالی این اطلاعات توسط حسابرس مستقل واحد تجاری انجام می‌شود.

منظور از اطلاعات مالی میان‌دوره‌ای در این استاندارد، اطلاعاتی است که طبق استانداردهای حسابداری تهیه و ارائه می‌شود و دربرگیرنده مجموعه کامل یا فشرده صورتهای مالی برای دوره‌ای کوتاه‌تر از سال مالی واحد تجاری است.

اسلاید  ۱۵ :

۳-گزارش حسابرسی باید حاوی چه اطلاعاتی باشد ؟

عنوان مناسب.

مخاطب، طبق شرایط حاکم بر قرارداد.

تصریح اطلاعات مالی میان‌دوره‌ای بررسی شده، شامل برشمردن عنوان هر یک از صورتهای مالی کامل یا فشرده، تاریخ و دوره تحت پوشش اطلاعات مالی میان‌دوره‌ای.

تصریح مسئولیت مدیریت در قبال تهیه و ارائه اطلاعات مالی میان‌دوره‌ای.

تصریح اینکه مسئولیت نتیجه گیری درباره اطلاعات مالی میان‌دوره‌ای بر اساس بررسی اجمالی با حسابرس است.

بیان اینکه حسابرس به این نتیجه نرسیده است (رسیده است) که اطلاعات مالی میان‌دوره‌ای، از تمام جنبه‌های بااهمیت، طبق استانداردهای حسابداری به نحو مطلوب ارائه نشده است.

تاریخ گزارش

نام و امضای حسابرس

نشانی حسابرس

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر