دانلود جزوه درس آیین نگارش حقوقی

دانلود جزوه درس آیین نگارش حقوقی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
7,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه درس آیین نگارش حقوقی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه درس آیین نگارش حقوقی ،لایحه نویسی می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن جزوه:

از نظر بنده مهمترین عامل در موفقیت یک وکیل، مهارت وی در نگارش است به این دلیل که صرف نظر از علم و دانش او، در نهایت آنچه محل توجه است و بر مبنای آن رای صادر میگردد، “نوشته” ی اوست، بنابراین کسب مهارت در نگارش و نوشتن یک مزیت بزرگ است. اینکه چگونه واژه ها را بهم ربط بدهیم و از دل آنها جمله دربیاوریم و پاراگراف بسازیم و چندین پاراگراف را کنار هم قرار دهیم تا با آن یک مفهوم واحد را برسانیم، نیازمند به کسب تجربه و مهارت است و هیچگاه به صرف مطالعه بدست نمی آید بلکه نیاز به ممارست و تمرین دارد .

نکات مهم از فایل:

درخواست

لایحه

دادخواست

شکواییه

آنچه از بین این چهار مورد مهمتر است و بیشتر کاربرد دارد، دادخواست است که خود بر چندین قسم است :

دادخواست شورای حل اختلاف

دادخواست نخستین

دادخواست تجدیدنظر استان

دادخواست فرجام خواهی

لازم به ذکر است که مورد آخر عموماً کاربرد کمتری دارد و بیش از همه در فضای فعلی سه مورد اول بیشتر کاربرد دارند .

به مرور نحوه ی نگارش یکایک موارد گفته شده توضیح داده خواهد شد. و از فرم مربوطه ی هریک عکس گرفته خواهد شد و در گروه منتشر میگردد .خدمت دوستان عارضم که هرآنچه که قرار است در این گروه بیان شود تماماً حاصل کارهای عملی ای است که از سال ۶۷ تا به حال در معیت یکی از دادگستری های یکی از استان های ایران انجام داده ام با این امید که روزی پروانه ی وکالت را گرفته و آنها را بکار بندم و اکنون آنها را بصورت رایگان و بدون هیچ چشمداشتی در اختیار اعضای این گروه قرار میدهم و انتشار آنها هم از نظر بنده هیچ مشکلی نخواهد داشت.

مطالعه بیشتر