دانلود جزوه درس نظریه درمان آدلر

دانلود جزوه درس نظریه درمان آدلر
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه درس نظریه درمان آدلر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه درس نظریه درمان آدلر با فرمت pdf در ۲۵ صفحه آماده دانلود گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن جزوه:

تاریخچه

آدلردر سال ۱۸۷۰ در یک خانواده متوسط و در حومه ی وین )اتریش ( به دنیا آمد . در سال ۱۹۰۲ شرکت در جلسات بحث گروهی هفتگی فروید را آغاز کرد.در سال ۱۹۱۱ رسما با دیدگاه فرویدی به مخالفت برخاست. آدلر به عنوان یکی از اولین مریدان فروید از جامعه روانپزشکی وین کنارکشید و در دهه سال های ۱۹۲۰ مکتب روانشناسی فردنگررابنیاد نهاد .آدلر برخلاف فروید ،که غریزه را انگیزه اصلی رفتار می دانست.

در نظریه آدلر انسان موجودی است بی همتا ، مسئول ،خلاق و انتخاب کننده که هم خوانی همه جانبه ای در ابعاد شخصیت او وجود دارد . آدلر انسان را ذاتا موجودی اجتماعی ،خلاق و هدف دار می داند که احساس حقارت زیر بنای رشد روانی او را فراهم می آورد و همواره وی را درجهت تفوق و برتری سوق می دهد به عبارت دیگرهرانسانی با توجه به این هدف به جلو رانده می شود و به فعالیت هایی می پردازد که در نهایت این فعالیت ها شیوه زندگی اورا مشخص می سازد. از این رو رفتار فرد را در درون زندگی اش قابل بررسی می داند.

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر