دانلود پاورپوینت بیان معماری ۳ تحلیل معماری آنتونی گائودی

دانلود پاورپوینت بیان معماری ۳ تحلیل معماری آنتونی گائودی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
18mb
نویسنده
دسته بندی
7,300 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت بیان معماری ۳ تحلیل معماری آنتونی گائودی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه پاورپوینت درس بیان معماری ۳ موضوع : تحلیل معمار آنتونی گائودی کلیسای ساگرادا فامیلیا می باشد که با فرمت ppt در ۳۴ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

عناوین اصلی و سرفصل‌های پاورپوینت بیان معماری ۳ تحلیل معماری آنتونی گائودی:

بیوگرافی آنتونی گائودی

افتخارات آنتونی گائودی

اثار آنتونی گائودی

کازا میلا

کازاویسنس

کازا فیگرس

کلیسای ساگرادا فامیلیا

پاویون گوئل

کلونیاگوئل

کاخ اپیسکوپال

پارک گوئل

سبک معماری گائودی

کلیسای ساگرادا فامیلیا

سبک شناسی بنا

آنالیز و تحلیل سایت

….

بیوگرافی آنتونی گائودی :

گائودی در منطقه تاراگونیا از ایالت کاتالونیا به دنیا آمد، پدر،پدربزرگش و پدر جدش و همین طور خانواده مادرش همه مسگر بودند.او تحصیلات دبیرستان را در سال ۱۸۷۰ در مدرسه  پیانیست در رئوس به پایان رساند و سپس به مدرسه معماری بارسلون رفت ،خلق و خوی  پر هیجان و استعدادسرشار او سبب پیشرفت سریع او شد، چنان که سالوادور تاراگوی محقق در مورد او می گوید “همیشه تعلق خود به دیگ و تابه سازان مهم می شمردوبارها گفت که توانایی اش در دیدن اشکال درفضا و عدم نیاز به رسم نقشه آنها از همین پیشینه ناشی می شود.

گائودی در دوسال آخر تحصیل در پروژه های متنوعی بامعماران بزرگی ازجمله فرانسیس دل ویلار و فونتسره کارکرد و در سال ۱۸۷۸مدرک معماری خود را دریافت  کرد ودفتری در بارسلون بازکرد،در همان سال نقشه ی نمایشگاه بین المللی ماتارو در پاریس راتهیه کرد.

زندگی شخصی: گائودی زندگی اش را وقف حرفه اش معماری کرد و تا پایان عمر مجرد ماند، گفته می شود آنتونی یک بار در سال۱۸۸۴ مجذوب معلمی به نام جوزا موره شد ولی این علاقه یک ،رفته بود.

مرگ: او در دوم ژوئن ۱۹۲۶بر اثر برخورود با تراموا راهی بیمارستان شد و پنج روز بعد جان باخت،گائودی در سرداب کلیسای ساگرادا فامیلیا به خاک سپرده شد.

مطالعه بیشتر