دانلود جزوه قوانین و مقررات مالیاتی احمد آخوندی

دانلود جزوه قوانین و مقررات مالیاتی احمد آخوندی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
8mb
نویسنده
دسته بندی
9,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه قوانین و مقررات مالیاتی احمد آخوندی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه قوانین و مقررات مالیاتی با رویکرد آزمون جامعه حسابداران رسمی استاد احمد آخوندی با فرمت پی دی اف PDF در ۳۵۴ صفحه اسلایدوار می باشد که بصورت تایپ شده در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه قوانین و مقررات مالیاتی با رویکرد آزمون جامعه حسابداران رسمی استاد احمد آخوندی

جزوه دارای توضیحات ساده و کامل و گویا می باشد که با کیفیت خوبی تهیه شده است و در اختیار شما عزیزان و کاربران سایت قرار میگیرد. مطالعه و دانلود جزوه استاد احمد آخوندی را به تمامی دانشجویان عزیز توصیه میکنیم. امیدواریم که با استفاده از این جزوه موفقیت بیشتری در آزمونهایتان کسب کنید.

منابع جزوه :

کتاب قوانین و مقررات مالیاتی با رویکرد آزمون عضویت در جامعه حسابداران رسمی

کتاب قوانین و مقررات مالیاتی به انضمام بخشنامه ها

کتاب حسابرسی و حسابداری مالیاتی جلد اول و دوم احمد آخوندی

این درس از دروس کاربردی برای دانشجویان حسابداری می باشد ، از آنجا که مطالعه مفصل کتابها کمی زمان بر می باشد این جزوه کمک آموزشی خوبی برای شما عزیزان خواهد بود ، مطمئنا با مطالعه این جزوه استاد آخوندی ، اطلاعات خوبی از قوانین و مقررات مالیاتی عاید شما خواهد شد ، پیشنهاد میکنم مطالعه این جزوه را از دست ندهید.

بخشی از متن:

قانون مالیاتهای مستقیم

اشخاص

  • غیر مشمول
  • مشمول

ماده ۱

اشخاص مشمول خارجی

۵ – هر شخص غیر ایرانی ) اعم از حقیقی یا حقوقی( نسبت به درآمدهایی که در ایران تحصیل مینماید و همچنین نسبت به درآمدهایی که بابت واگذاری امتیازات یا سایر حقوق خود و یا دادن تعلیمات و کمک های فنی و یا واگذاری فیل مهای سینمایی)که به عنوان بها یا حق نمایش یا هر عنوان دیگر عاید آنها میگردد( از ایران تحصیل میکند.

اشخاص غیر ایرانی

  • از ایران

درآمدهایی که بابت واگذاری امتیازات یا سایر حقوق خود

درآمدهایی که بابت واگذاری واگذاری فیل مهای سینمایی

  • در ایران

نسبت به کل درآمدها

اشخاص غیرمشمول قانون مالیاتهای مستقیم

  • وزارتخانه و موسسات دولتی
  • دستگاه های که بودجه آنها وسیله دولت تامین می شود.
  • شهرداری ها
  • بنیادها و نهادهای انقلاب اسلامی

مطالعه بیشتر