دانلود پاورپوینت مدیریت تغییر در ۳۳ اسلاید

دانلود پاورپوینت مدیریت تغییر در ۳۳ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت مدیریت تغییر در ۳۳ اسلاید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت ارائه ی درس مدیریت کیفیت و بهره وری موضوع ارائه: مدیریت تغییر با فرمت PPT در ۳۳ اسلاید قابل ویرایش میباشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پاورپوینت مدیریت تغییر در ۳۳ اسلاید

چکیده محتوای فایل پاورپوینت:

مقدمه

ما در دورانی زندگی می کنیم که تغییر در آن شتاب گرفته است.

برای این که در ساختن آینده ای روشن موفق باشیم، ناگزیریم در مدیریت تحول به همان اندازه مهارت داشته باشیم که در مدیریت عملیات جاری.

تغییر در همه اطراف و پیرامون ما جریان دارد و قابلیت اداره تغییر به گونه ای اثر بخش مهمترین صفت مدیر موفق امروزی است.

بدیهی است که تغییر یکی از پایه های اساسی پیشرفت است؛ اما همواره باید به روش ها و مراحل و زمان مناسب اعمال آن توجه داشت، چرا که هر سیستمی در مقابل تغییر از خود مقاومت نشان می دهد. هم چنین به دلیل میل هر سازمان به بی نظمی باید مراحل تغییر بسیار با دقت انجام پذیرد.

مدیریت تغییر

  • مدیریت تغییر یکی از روش های انطباق سازمان با خواسته های محیط دگرگون شده و اصلاح کارکردهای سازمان است.
  • مدیریت تغییر تشخیص ناکارآمدی شرایط حال و انجام اقداماتی برای رسیدن به شرایط مطلوب در آینده.

تغییر

  • “رابینز” تغییر سازمانی را دگرگونی و اصلاح افراد، ساختار و تکنولوژی سازمان تعریف می کند.
  • “سرتو” تغییر سازمانی را دگرگونی و اصلاح سازمان موجود برای افزایش اثر بخشی سازمان می داند.

انواع تغییر

تغییر دگرگون ساز یا اساسی:

این نوع تغییر بی نهایت تعدیل پذیر است. این تغییر یا به عنوان پاسخی لازم به یک بحران در ا مور سازمان تلقی می گردد و یا به عنوان تغییر اساسی در هدف یا استراتژی. این نوع تغییر، تمام مفروضات زیر بنائی ترتیبات سازمان را به چالش فرا می خواند.

تغییرات اندک:

سازمان ها از تعدادی سیستم های وابسته به هم تشکیل شده اند. نمی توان بدون اثر گذاردن بر دیگران، در یکی از سیستم های فردی تغییراتی را به وجود دارد. بنابراین، هر نوع تغییر اندکی که در یکی از سیستم های فردی روی دهد بوسیله یک سیستم بزرگ تر خنثی خواهد شد.

مطالعه بیشتر