دانلود پاورپوینت مدیریت کسب و کار MBA

دانلود پاورپوینت مدیریت کسب و کار MBA
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت مدیریت کسب و کار MBA

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت ارائه ی درس مدیریت کیفیت و بهره وری با موضوع مدیریت کسب و کار MBA با فرمت PPT در ۲۵ اسلاید قابل ویرایش میباشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پاورپوینت مدیریت کسب و کار MBA

چکیده محتوای فایل پاورپوینت:

 MBA چیست ؟

MBA مدیریت Business است و Business یعنی کلیه عملیاتی که از تولید تا فروش و خدمات پس از فروش کالا یا خدمات را شامل می شود و به صورت مکرر اتفاق می افتد ، در حالی که بازرگانی معادل واژه Commerce که همان خرید و فروش است می باشد. Business در واقع کل پروسه یک کسب و کار را شامل می شود نه فقط بخش بازرگانی آن را.

MBA را چند دهه پیش دانشگاه های آمریکایی معرفی کردند که هدف این رشته تربیت مدیرانی حرفه ای ، چند منظوره با قابلیت بالا برای مقابله با بحران و توانایی اداره استراتژیک شرکت ها و بنگاه های کوچک و بزرگ اقتصادی بود ، در ۳۰ سال گذشته فارغ التحصیلان این رشته بالاترین میزان اشتغال و حقوق و مزایای دریافتی را به نسبت هر رشته دیگر داشتند و این قاعده تقریبا” در همه کشورهای دنیا که فارغ التحصیل MBA هست، صادق است.رشته MBA یا کارشناسی ارشد مدیریت حرفه ای می باشد که برای این رشته حدود ۳۰ گرایش مختلف در کشورهای مختلف تعریف شده است , اما چهار گرایش اصلی این رشته که تقریبا در همه دانشگاهها تدریس می شوند به شرح زیر می باشد:

۱- بازاریابی و مدیریت فروش MARKETING

۲- مدیریت مالی و مدیریت مؤسسات مالی FINANCE

۳- مدیریت تولید و سیستمهای تولید و پروژه   OPERATION

۴- مدیریت منابع انسانی HUMAN RESOURCES

مطالعه بیشتر