پاورپوینت معرفی مشاغل مهماندار هواپیما

پاورپوینت معرفی مشاغل مهماندار هواپیما
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت معرفی مشاغل مهماندار هواپیما

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت معرفی مشاغل : مهماندار هواپیما با فرمت PPT در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش میباشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت معرفی مشاغل مهماندار هواپیما

چکیده محتوای فایل :

تاریخچه

شغل یک مهماندار هواپیما حول محور ایمنی مسافران است ، اما وقتی از ایمنی هواپیما صحبت میکنیم منظورمان چیزی به مراتب بالا تر و مهم تر از مقوله ایمنی در قطار و کشتی است. مهمانداران هواپیما به همراه خلبان ها ومهندسین اعضای کادر پروازی را تشکیل میدهند.

اولین مهماندار تاریخ ،هنریک کوبیس نام داشت.کوبیس اهل آلمان بود و اولین بار در سال ۱۹۱۲به عنوان مهماندار هواپیما در یکی از پرواز های شرکت هواپیمایی DELAGحضور پیدا کرد.در ایالات متحده آمریکا شرکت هواپیمایی STOUT اولین ایرلاینی بود که در سال ۱۹۲۶ افرادی را به عنوان مهماندار هواپیما استخدام کرد.

وظایف مهمانداران هواپیما

قبل از هر پرواز مهمانداران هواپیما به همراه خلبان ها در یک جلسه بسیار مختصر ایمنی شرکت می کنند. در طول این جلسه آنها مواردی که در چک لیست ایمنی وجود دارد ،مقدار تجهیزات ایمنی و دیگر خصوصیات منحصربه فرد هواپیمایی که قرار است با آن پرواز کنند را از نظر میگذرانند.سپس به سوار کردن مسافران با موارد خاص میپردازند،این قسمت میتواند مسافرانی که به عنوان توانخواه جسمی ذهنی شناخته می شوند.

کودکانی که تنها مسافرت می کنند و یا افراد بسیار مهم VIP)) را شامل شود.قبل از هر پرواز وجود تمامی تجهیزات ایمنی هواپیما و مسافران مانند جلیقه های نجات و چراغ قوه و… بررسی شده و تائید می گردد. هر گونه کمبودی در تجهیزات و وسایل هواپیما می بایست قبل از برخاستن هواپیما گزارش شده و اصلاح شود. مهمانداران هواپیما همچنین بایستی تمام بخش های کابین را با هدف عدم وجود موقعیت غیر طبیعی و یا بوی عجیب بررسی کنند.

مطالعه بیشتر