دانلود حل المسائل مدارهای الکتریکی ۲ بر اساس کتاب عسگری مقدم

دانلود حل المسائل مدارهای الکتریکی ۲ بر اساس کتاب عسگری مقدم
نوع فایل
pdf
حجم فایل
11mb
نویسنده
دسته بندی
رایگان

توضیحات فایل:

دانلود حل المسائل مدارهای الکتریکی ۲ بر اساس کتاب عسگری مقدم

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل حل المسائل مدارهای الکتریکی ۲ بر اساس کتاب عسگری مقدم با فرمت pdf در ۱۳۲ صفحه ی باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

حل المسائل کتاب مدار الکتریکی ۲ بر اساس کتاب رضا عسکری مقدم

رشته مهندسی پیام نور

کتاب مدارهای الکتریکی II نوشته رضا عسگری مقدم یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه پیام نور است که برای تدریس در رشته مهندسی کامپیوتر این دانشگاه طراحی و تدوین شده است.

این کتاب که  حاصل چندین سال تدریس این درس توسط مولف میباشد، با نگاهی خودآموز، بصورت روان و همراه با مثالهای زیاد تألیف شده است تا دانشجویان رشته های مهندسی کامپیوتر و برق خصوصا دانشجویان دانشگا ه پیام نور، براحتی مطالب را فهمیده و بصورت خودآموز درس را یاد بگیرند.  مطالب این کتاب در ادامه مباحث درس مدارهای الکتریکی ۱ م ی باشد . آنچه که در درس مدارهای الکتریک ۱ بیان شد در این درس بصورت کاملتر و برای  مدارهای الکتریکی پیچیده تر بررسی شده است.
کتاب حاضر شامل هشت فصل است که به همراه توضیحات و قضایای موجود در پیوست ها مجموعه مفیدی برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر و برق می باشد.
در فصل اول کتاب گرافهای شبکه و مفاهیم آنها بیان می شوند.
در فصل دوم روشهای تجزیه و تحلیل گره و مش بطور مبسوط ارائه خواهند شد این روشها بصورت ساده تر  قبلاً در درس مداهای الکتریکی ۱ نیز ارائه شده اند.
فصل سوم نیز تجزیه و تحلیل کات ست و حلقه است که روش دیگری برای حل مدارهای الکتریکی است.
فصل چهارم معادلات حالت، نحوه نوشتن آنها و بعضی کاربردهای آنرا شامل می شود .
در فصل پنجم فرکانسهای طبیعی معرفی و نحوه محاسبه و ارتباط آنها با معادلات حالت بیان خواهد شد.
فصل ششم شامل توابع شبکه، نحوه یافتن صفرها و قطبهای شبکه می باشد.
فصل هفتم دوقطبی ها ارائه خواهند شد و نحوه محاسبه ماتریسهای دوقطب یها بیان خواهد شد.
نهایتاً در فصل هشتم تبدیل لاپلاس بطور مفصل ارائه خواهد شد . تبدیل لاپلاس یکی از مباحث ریاضی مهم در درس مدارهای الکتریکی است. اگرچه این مبحث در درسهای دیگر نیز مطرح میشود.

مطالعه بیشتر