دانلود پاورپوینت فرزند پروری در فرزند خواندگی

دانلود پاورپوینت فرزند پروری در فرزند خواندگی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
9,850 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فرزند پروری در فرزند خواندگی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت فرزند پروری در فرزند خواندگی می باشد که با فرمت ppt در ۱۲۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

شرح مختصر:

برای پدر و مادرهایی که کودکی را به فرزندی قبول می کنند فرزندپروری یک وظیفه‌ ی لذت بخش و در عین حال مهیج است که با چالش‌های زیادی همراه است.  والدین در این شرایط توصیه‌های زیادی را از اطرافیان، رسانه‌ها و متخصصین دریافت می کنند و ممکن است دقیقا ندانند که در مقابله با چالش‌های اساسی فرزند خواندگی چه کاری انجام دهند.در این شرایط یکی از مهمترین توانائی‌ها برای والدین توانائی فکر کردن در مورد شیوه‌های برخورد مناسب، منطقی و خلاقانه با چالش‌ها است.

دیگران و اطرافیان چه اندازه پذیرای فرزند آن‌ها و نیز خود آن‌ها هستند (در مورد آن‌ها چه می گویند) و چه اندازه نقش والدی آن‌ها را در مورد فرزند خوانده شان قبول دارند.  در این مورد واضح است که ما نمی توانیم نظر دیگران را تغییر دهیم ولی روش‌هایی برای پرداختن به این مشکل وجود دارد.پذیرفتن نقش خود به عنوان والد است و اینکه آیا شیوه‌های تربیت فرزند آن‌ها صحیح است یا خیر.

فهرست مطالب:

والدین با دو موضوع اساسی مواجه هستند

شباهت‌ها و تفاوت‌های کودکان فرزندخوانده با سایر کودکان

باورهای نادرست درمورد فرزندخواندگی

برخی از باورها و عقاید نادرست رایج در جامعه در مورد فرزندخواندگی

فرزندخوانده‌ی شاد و خوشبخت

خطاهای رایج والدین در فرزندپروری

توصیه‌های مفید تربیتی

چالش‌های سن مدرسه

چالش‌های نوجوانی

تعامل با خواهر و برادر

گفتگو با کودک و سایرین در مورد فرزندخواندگی

صحبت در مورد فرزندخواندگی با دیگران

مطالعه بیشتر