دانلود جزوه اقتصاد مهندسی دکتر محمد میرابی

دانلود جزوه اقتصاد مهندسی دکتر محمد میرابی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه اقتصاد مهندسی دکتر محمد میرابی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه اقتصاد مهندسی دکتر محمد میرابی می باشد که با فرمت pdf در ۴۶ صفحه تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جامع ترین جزوه اقتصاد مهندسی دکتر محمد میرابی مفید برای :

  • رشته های مهندسی
  • اقتصاد
  • مدیریت

درس اقتصاد مهندسی یکی از دروسی است که بیشتر مهندسین در اواخر دوره تحصیلی آن را می گذرانند. بعد از آشنایی و گذراندن دروس تخصصی در مرحله آخر نوبت به یادگیری اصول اقتصادی مربوط به راه اندازی کارخانجات و فرآیندهاست. موضوعی که به هیچ عنوان نمی توان ساده از آن گذر کرد چرا که اگر طرحی هر چقدر هم از نظر فنی و علمی کامل و جامع و دقیق و بدون اشتباه باشد ولی از نظر اقتصادی و آورده مالی توجیه پذیر نباشد به مرجله اجرا نخواهد رسید! به همین منظور درسی با این نام یعنی اقتصاد مهندسی در دوره کارشناسی در نظر گرفته شده است.

به بیانی دقیق تر، اقتصاد مهندسی از بخش های علم اقتصاد به شمار می رود و در مورد روش های تحلیلی که در برآورد هزینه و تعیین ارزش سیستم‌ها، فرآورده‌ ها و خدمات به کار می‌روند، بحث می‌کند. موفقیت در حل مسائل مهندسی غالبا به توانایی و بررسی هر دو عامل فنی و اقتصادی بستگی دارد. مهندسین باید تفسیر اقتصادی کار خود را انجام دهند. برای بر قراری ارتباط بین بخش های فنی و اقتصادی فعالیت های مهندسی، تسلط مهندسان بر اصول و مفاهیم بنیادی تحلیل ‌های اقتصادی ضروری است. اقتصاد مهندسی، مجموعه فنونی است که فرآیند مقایسه بین گزینه‌های قابل انتخاب را بر اساس مبانی اقتصادی، ساده سازی می کند. اقتصاد مهندسی در حقیقت ابزاری برای انتخاب بهترین یا به بیانی دیگر مقرون به صرفه ‌ترین گزینه از میان گزینه‌های پیش روی مهندسان است…

مطالعه بیشتر