دانلود کتاب اخلاق در مشاوره و روانشناسی دکتر سیمین حسینیان با فرمت mp3

دانلود کتاب اخلاق در مشاوره و روانشناسی دکتر سیمین حسینیان با فرمت mp3
نوع فایل
mp3
حجم فایل
168 m
نویسنده
دسته بندی
150,000 تومان 11,800 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود کتاب اخلاق در مشاوره و روانشناسی دکتر سیمین حسینیان با فرمت mp3

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب صوتی اخلاق در مشاوره و روانشناسی (مبانی و اصول) دکتر سیمین حسینیان با فرمت mp3 (تعداد جلسات: ۲۷ ) می باشد. امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

درباره کتاب اخلاق در مشاوره و روانشناسی سیمین حسینیان

انسان به صورت ذاتی موجودی اجتماعی می باشد و به برقراری ارتباط با دیگران گرایش دارد. شخصت اجتماعی و فردی انسان نیز در بستر  همین ارتیاطات شکل می گیرد و کامل می شود. یعنی جهان بصورت خودکار مدرسه است برای یادگیری انسان که به صورت خودکار بستر رشد انسان ها را فراهم می نماید.

بهره گیری از تجربه و افکار و اندیشه افراد دیگر از آثار و نشانه های انسانهای هوشمند و باخرد می باشد. تمامی انسانهای خردمند به نظرات و دیگاه های انسانهای متخصص و صاحب نظر نیاز دارند و به آنها توجه می نمایند.مشاوره یعنی بهره گیری از اندیشه انسان های متخصص و حرفه ای و صاحبنظر برای یافتن بهترین راه. زیرا گذر از موانع، شرایط سخت و موانع و حفظ نشاط و بهداشت روان از مهمترین اهداف تعالی می باشد.

آسیب پذیری اجتماعی، کژروی ها و اختلالات رفتاری ریشه در خلاء عاطفی و ناامنی روانی دارند. تکرار و ادامه دار شدن خلاء عاطفی و ثبات ناامنی درونی و چنین مشکلاتی ناشی از عدم توانایی فرد در مقابله با فشارهارهای درونی و اتخاذ شیوه هایس درست در حل مشکلات می باشد.

فهرست

فصل اول: اهمیت و ضرورت اخلاق حرفه ای

فصل دوم: مسائل اخلاقی و قانونی

فصل سوم: ارزش ها

فصل چهارم: تصمیم گیری اخلاقی

فصل پنجم: راز داری

فصل ششم: رابطه دو گانه

فصل هفتم: حقوق مراجعان

فصل هشتم: صلاحیت مشاور

فصل نهم: آموزش مشاور

فصل دهم: نظارت مشاوره ای

فصل یازدهم: مقایسه نظام نامه های اخلاق حرفه ای

مطالعه بیشتر