دانلود حل المسائل فارسی حساب دیفرانسیل و انتگرال استوارت

دانلود حل المسائل فارسی حساب دیفرانسیل و انتگرال استوارت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
131mb
نویسنده
دسته بندی
12,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود حل المسائل فارسی حساب دیفرانسیل و انتگرال استوارت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود حل المسائل فارسی حساب دیفرانسیل و انتگرال استوارت (قسمت اول) جلد اول میباشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

حل المسائل فارسی حساب دیفرانسیل و انتگرال استوارت

تشریح جامع مسائل حساب دیفرانسیل و انتگرال استوارت قسمت اول از جلد اول ۱ به زبان فارسی

تشریح جامع مسائل حساب دیفرانسیل و انتگرال به زبان فارسی

حل حساب دیفرانسیل استوارت جلد ۱ به زبان فارسی

حل حساب دیفرانسیل و انتگرال جیمز استوارت به زبان فارسی

نگاهی مختصر بر کتاب:

همانطور که میدانید کتاب حساب دیفرا نسیل و ا نتگرال جیمز استوارت به سه جلد تقسیم می شود. این کتاب یکی از منابع مهم برای درس ریاضی ۱ و ۲ در دانشگاه ها محسوب می شود. به علت کیفیت بالای کتاب، بسیاری از اساتید در دانشگاه های مختلف آن را به عنوان رفرنس معرفی می نمایند.

فهرست مطالب

فصل اول : توابع و مدل ها

فصل دوم: حد

فصل سوم: مشتق

فصل چهارم: کاربردهای مشتق گیری

فصل پنجم: انتگرال

جیمز استوارت کتاب های متعددی دربارۀ حساب دیفرانسیل و انتگرال نوشته است، اما این کتاب «عنوان پرفروش ترین کتاب در تاریخ کتاب های حساب دیفرا نسیل و ا نتگرال جهان» را به خود اختصاص داده است. آنچه کتاب حساب دیفرا نسیل و ا نتگرال جیمز استوارت را از کتاب های مشابه اش متمایز می سازد دقت ریاضی بالا، توضیحات روشن، مثال های متنوع و مجموعه تمرین های بی نظیر است. سبک نوشتن استوارت ساده و در عین حال روشن است؛ مخاطبش مستقیماً دانشجوست و به دانشجو ایده های اصلی، قضیه ها و روش های مسئله حل کردن را (براساس روش جورج پولیا) گام به گام می آموزد. هر مفهوم با مثال هایی که به تفصیل بررسی شده اند توضیح داده شده است. این مثال ها صرفاً برای آموزش روش های مسئله حل کردن یا تکنیک ها نیستند، بلکه دیدگاه تحلیلی دانشجو را در موضوع مورد نظر تقویت می کنند.

مطالعه بیشتر