دانلود جامع ترین جزوه اصول فقه بهمراه تست

دانلود جامع ترین جزوه اصول فقه بهمراه تست
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین جزوه اصول فقه بهمراه تست

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه اصول فقه بهمراه تست با فرمت pdf در ۴۵ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن جزوه:

مفهوم وضع و انواع ان

وضع عبارت است از فرآیندی که بصورت آگاهانه یا ناخودآگاه طی زمان به پیدایش پیوند عمیق میان لفظ و معنا می انجامد و به موجب آن الفاظ برای دلالت بر معنا قرار داده می شود .

وضع قراردادن لفظی در برابر معنایی میباشد

مثال او

 

و اقیموا الصلاه و اتوا و ازکاه و ارکعوا مع الراکعین

و نماز را به پا دارید و زکات بپردازید و همراه رکوع کنندگان رکوع کنید.

معنا ؛ آن چیزی است که با شنیدن یک لفظ به ذهن انسان خطور میکند . وقتی لفظ صلاه را میشنوید ( عبادتی مخصوص به ذهن شما متبادر میشود . پس این چیزی که با شنیدن لفظ صلاه به ذهن خطور میکند ( نوعی عبادت مخصوص ) ؛ معنای لفظ صلاه است .

مثال دوم : ماده ۲۵ ق.آ.د.ک مقرر میدارد : ظابطین دادگستری مامورانی هستند که تحت نظارت و تعلیمات دادستان در کشف جرم , حفظ آثار و علائم و جمع آوری ادله وقوع جرم , شناسایی , یافتن و ………….به موجب قانون اقدام میکند.

در این ماده اگر دقت کنید متوجه میشوید که دارای ( معنایی ) است « ظابطین دادگستری » به لفظ در اینجا نیز هرگاه لفظ ظابطین دادگستری را میشنویم به ذهنمان اینطور خطور میکند که با اشخاصی سروکار داریم که تحت نظارت و تعلیمات دادستان در کشف جرم , حفظ آثار و علائم و جمع آوری ادله وقوع جرم , شناسایی , یافتن و ………….به موجب قانون اقدام میکنند.

مثال سوم : بند الف ماده ۲ قانون تجارت الکترونیکی : داده پیام هر نمادی از واقعه , اطلاعات یا مفهوم است که با وسایل الکترونیکی , نوری و یا فناوری های جدید اطلاعات تولید , ارسال , دریافت , ذخیره یا پردازش میشود…

مطالعه بیشتر