دانلود تحقیق پاورپوینت درس مدیریت رفتار سازمانی

دانلود تحقیق پاورپوینت درس مدیریت رفتار سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود تحقیق پاورپوینت درس مدیریت رفتار سازمانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین تحقیق پاورپوینت درس مدیریت رفتار سازمانی با موضوع فن بیان (قدرت سخنوری) در مدیریت با فرمت ppt در ۱۴ اسلاید قابل ویرایش می باشد.در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.

دانلود تحقیق پاورپوینت درس مدیریت رفتار سازمانی

بخشی از فایل:

تعریف فن بیان

فن بیان در حقیقت همان توان سخن‌گفتن (در هر شرایط و زمان) است.

فن به معنی راه و روش و تکنیک است و فن بیان را میتوان مجموعه ای از تکنیکها و روشهایی برشمرد که با فراگیری و بکارگیری آنها می توان به بیانی مناسب و موثر دست یافت. از آنجا که ما انسانها موجوداتی اجتماعی و ارتباطی هستم، بیان خوب لازمه ارتباط انسانی به شمار می رود. بیان خوب و موثر ابزاری برای پیشبرد اهداف در زندگی خانوادگی و حرفه ای می باشد. مهارتی که مجهز شدن به آن لازمه ارتباطات موثر به شمار می آید و این امر بستگی به این دارد که تا چه اندازه از هنر سخن گفتن برخوردار باشیم و فن بیان خود را پرورش دهیم.

فن بیان یعنی استفاده درست و بجا از تمامی ارکان ارتباط برای اینکه منظورمان را درست به مخاطب برسانیم. که هم شامل محتوای کلام و سخن است و هم به طرز ادای آن مرتبط می شود. یعنی هم حرف خوب بزنیم، حرفی که متناسب هر شخص و هر مکان و به اقتضای شرایط باشد و هم آن حرف سنجیده و مناسب را با رعایت اصول و قواعد سخن گفتن موثر بیان کنیم …

-کاربرد های فن بیان

فن بیان آنقدر گسترده‌است که ما تنها در ادامه به برخی از کاربردهای آن اشاره می‌کنیم.

  • ۱٫سخنرانی و صحبت در جمع
    ۲٫گویندگی و مجری‌گری
    ۳٫مشاوران و روان‌شناسان
    ۴٫وکیل‌ها برای دفاع ارائه دلایل (و البته قاضی)
    ۵٫در هنگام مصاحبه یا معرفی خود در برنامه‌های مختلف
    ۶٫در جلسات مصاحبه استخدام و….
    ۷٫هنگام انجام کارهای روزمره و صحبت کردن با دوستان
    ۸٫استفاده از آن برای گرفتن حق خود
    ۹٫بیان احساسات خود به طور صحیح در زندگی مشترک
    ۱۰۰٫و….

مطالعه بیشتر