فایل جامع پاورپوینت بیوتروریسم (۸۰ اسلاید قابل ویرایش)

فایل جامع پاورپوینت بیوتروریسم (۸۰ اسلاید قابل ویرایش)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان

توضیحات فایل:

فایل جامع پاورپوینت بیوتروریسم (۸۰ اسلاید قابل ویرایش)

کاربران گرامی ،محتوای این فایل جامع ترین و باکیفیت ترین پاورپوینت بیوتروریسم می باشد که با فرمت ppt در ۸۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست و عناوین دانلود فایل جامع پاورپوینت بیوتروریسم :

تعریف

راه‌های انتشار عوامل بیولوژیک در یک حمله تروریسمی

آب، غذا و بیوتروریسم

بیوتروریسم کشاورزی یا Agro Terrorism

تاثیرات یک حمله بیولوئژیکی به چهار دسته تقسیم می‏‌شوند

ویژگی های اصلی عوامل بیولوژیک که به عنوان سلاح بیولوژیک استفاده شده است

عوامل دسته c

جدول ۱-۲ عوامل A B C بر اساس طبقه بندی CDC

نتیجه گیری

بخشی از متن دانلود فایل جامع پاورپوینت بیوتروریسم  :

بیوتروریسم

بر اساس تعریف پلیس بین الملل درسال ۲۰۰۷ بیوتروریسم عبارت است از منتشر کردن عوامل بیولوژیکی یا سمی با هدف کشتن یا آسیب رساندن به انسان‏‌ها، حیوانات و گیاهان با قصد و نیت قبلی و به منظور وحشت‌آفرینی، تهدید و وادار ساختن یک دولت یا گروهی از مردم به انجام عملی یا برآورده کردن خواسته‏ای سیاسی یا اجتماعی.

حمله بیو تروریسمی نیز عبارت است از پخش کردن ویروس، باکتری، میکروب یا دیگر عوامل بیماریزا و سمی که موجب بروز بیماری و مرگ در میان انسان‏‌ها، حیوانات و گیاهان می‏‌شود.

کشف و شناسایی یک حمله بیولوژیکی سخت و دشوار به شمار می‏‌آید.

راه‌های انتشار عوامل بیولوژیک در یک حمله تروریسمی

این عوامل از طریق جنگ‌افزارهای گوناگون منتشر می‌شوند.

از جمله بسته‌های مراسلاتی، هواپیماهای سبک سمپاش یا بدون سرنشین مخزن‏دار، اشیا و وسایل مصرفی – بهداشتی و آرایشی، آفات نباتی، حشرات و جوندگان ناقل و تنقلات مانند شکلات‏‌ها.

اصولاً جاسوسان و عوامل خود فروخته داخلی می‌توانند با هر وسیله‌ای به انتشار میکروب‏‌ها یا فرآورده‌های کشنده آن‏‌ها مبادرت نمایند. از این بین مراسلات پستی، لوازم آرایشی، البسه‌های دست دوم، بسته بندی‏های صادراتی، سیگار و تنقلات گزینه‌های مورد توجه هستند.

می‌توان حجم معینی از اسپور باکتری‏ای مانند باسیلوس آنتراسیس را در پاکت نامه‌ای ریخت و به مقصد هدف پست کرد. در ترکیب مواد سازنده شکلات‏‌ها و تنقلات مواد مضر با تأثیر دراز مدت را قرار داد یا به همراه علوفه دامی، حشرات ناقل بیماری‏‌های دام و طیور را به کشوری فرستاد تا صنایع آن کشور را فلج نمایند.

مطالعه بیشتر