دانلود پاورپوینت آزار جنسی (تجاوز جنسی)

دانلود پاورپوینت آزار جنسی (تجاوز جنسی)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
143kb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت آزار جنسی (تجاوز جنسی)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت آزار جنسی (تجاوز جنسی) با فرمت ppt در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش می باشد.در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.

بخشی از متن پاورپوینت آزار جنسی :

آزار جنسی یا ایذای جنسی :

محدودهٔ وسیعی از رفتارها، از مزاحمت‌ های خیابانی تا سوء استفاده جنسی و تجاوز جنسی را در بر می‌گیرد.آزار جنسی عملی است با ماهیت جنسی که در آن فرد یا افرادی با تعرض به شخصیت یک فرد، از طریق، ارعاب، بهره‌گیری ناخواسته یا اجبار خواستار دریافت التفات جنسی یا تحقیر جنسیتی با توسل به آزار کلامی می‌شوند.در برخی جوامع مردسالار، «آزار جنسی زنان» به‌اندازه‌ای نهادینه شده‌است که اکثریت مطلق زنان آن جامعه در طول زندگی‌شان قربانی آزار جنسی واقع شده‌اند. با این وجود آزاردهنده ممکن‌ است زن یا مرد باشد و همین‌طور فرد مورد آزار قرار گرفته هم می‌تواند زن، مرد یا کودک باشد. ضمن این‌که آزاردهنده و قربانی می‌توانند دارای یک جنسیت باشند. در برخی موارد فرد آزاردهنده ممکن‌است با فرد قربانی دارای نسبیت خانوادگی، دوستی یا دارای ارتباط شغلی باشد. و در مواردی هم با فرد قربانی کاملاً غریبه باشد.

شرایط آزار

آزار جنسی می‌تواند در شرایط مختلفی اتفاق بیفتد. اغلب، و نه همیشه، آزار دهنده در موضعی از قدرت نسبت به قربانی (به علت اختلاف سنی، موقعیت اجتماعی، سیاسی، آموزشی، یا کاری) قرار دارد.

اشکالی از روابط در آزار جنسی شامل موارد زیر می‌باشند:

آزار دهنده می‌تواند هرکسی، مثل همکار، والدین یا قیم قانونی، خویشاوند، معلم یا استاد، دانش آموز یا دانشجو، دوست یا فردی غریبه باشد.

فرد آزاردیده صرفاً همان قربانی نیست. بلکه اگر فردی شاهد آزار جنسی نیز بوده و این رفتار بر او تأثیر منفی گذاشته‌ است نیز آزار دیده تلقی می‌شود.

مطالعه بیشتر