دانلود نظام آموزشی کشور کانادا با فرمت ppt

دانلود نظام آموزشی کشور کانادا با فرمت ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
6,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود نظام آموزشی کشور کانادا با فرمت ppt

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت آموزش و پرورش تطبیقی : نظام آموزشی کشور کانادا با فرمت ppt در ۳۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد.در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پاورپوینت دانلود نظام آموزشی کشور کانادا:

محتوای اسلاید ۶

سیستم اموزشی کانادا یک مسئولیت استانی و تحت نظارت قانون اساسی و دولت فدرال کشور کانادا است، این بدین معنی است که در مناطق و استان‌های مختلف کشور کانادا تفاوت‌های عمده‌ای از لحاظ قوانین اموزشی وجود دارد. با این‌حال، استانداردهای اموزشی در سراسر کشور از یکپارچگی بسیار بالایی برخوردار است.

سیستم اموزشی کانادا به طور کلی به دو دسته خصوصی و دولتی و سه مقطع ابتدایی-راهنمایی (Primary)، متوسطه (Secondary) و کالج و دانشگاه (Post- secondary) تقسیم می‌شود و همواره دولت فدرال این کشور مبلغ ق…

سیستم اموزشی کانادا به عنوان یکی از برترین‌های دنیا با کسب عنوان سومی در مهارت‌های خواندن، ریاضیات و علوم در بین بیش از ۶۵ کشور مطرح جهان، در کنار آموزش و پرورش کشورهایی نظیر آمریکا، انگلیس و فرانسه قرار گرفته است.

محتوای اسلاید ۱۲

تقویم تحصیلی مدارس و ساعات

سال تحصیلی مدارس آموزش و پرورش کانادا شباهت بسیار زیادی به سیستم اموزشی آمریکا دارد. کلاس‌ها از اوایل ماه سپتامبر ( شهریور) شروع شده و تا اواخر ماه جون (خرداد) برای حدود ۱۰ ماه ادامه دارد. براساس قوانین سیستم اموزشی کانادا به طور معمول سال تحصیلی به دو ترم تقسیم می‌شود، البته در برخی مناطق و استانها سال تحصیلی بر مبنای چهار سه ماهه سال و یا سه ترم تحصیلی (trimesters) تقسیم‌بندی می‌شود.

مطلب پیشنهادی فواید تحصیل در کانادا

همچنین تعداد کمی از مدارس کانادا در تمام سال فعال هستند و سال تحصیلی برخی از آنها از اواسط ماه آگوست (مرداد) شروع شده و تا پایان ماه می (اردیبهشت) ادامه دارد.

بنابر قوانین سیستم اموزشی کانادا در مقاطع ابتدایی و راهنمایی، مدارس در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۳ و یا ۳:۳۰ بعد از ظهر و یا ۹:۰۰ صبح تا ۴ ب

مطالعه بیشتر