دانلود فایل آموزش ابتدایی، متوسطه و دانشگاه در کشور هلند

دانلود فایل آموزش ابتدایی، متوسطه و دانشگاه در کشور هلند
نوع فایل
ppt
حجم فایل
25mb
نویسنده
دسته بندی
8,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل آموزش ابتدایی، متوسطه و دانشگاه در کشور هلند

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت آموزش و پرورش تطبیقی آموزش ابتدایی، متوسطه و دانشگاه در کشور هلند با فرمت ppt در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد.در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود فایل آموزش ابتدایی، متوسطه و دانشگاه در کشور هلند

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۹

آموزش و پرورش در کشور هلند

آموزش و پرورش در کشور هلند به صورت خاصی تقسیم بندی شده است به این صورت که تحصیل دانش آموزان بر اساس نیازها و پیشینه فردی آنها تعیین میشود. آموزش و پرورش بر اساس گروههای سنی مختلف تقسیم بندی شده است و این دانش آموزان در این گروه های سنی متفاوت دوباره بر اساس سطح توانایی در فراگیری نیز تقسیم میگردنند.

دو نوع مدرسه در هلند وجود دارد:

۱-مدارس دولتی

۲- مدارس مخصوص مذهبی (کاتولیک، پروتستان ، یهودی و اسلامی)

محتوای اسلاید ۱۹

راز موفقیت نظام آموزشی هلند

۱- مشارکت دانش آموز در اداره مدرسه

یکی از ویژگی های نظام آموزشی در هلند این است که کودکان از چهارسالگی به مدرسه می روند.در مدارس هر روز صبح دانش آموزان خودشان انتخاب می کنند که چه چیزی یاد بگیرند. شیوه تدریس هم به صورت ملموس با موضوع مورد تدریس ارتباط دارد. یادگیری ریاضیات با تفریح و سرگرمی همراه است.

مدرسه «آسیاب بادی» که یکی از بهترین مدارس هلند است اساس رویکرد آموزشی اش کارگروهی است. بعنوان مثال برای طراحی مجدد حیاط مدرسه، جلسه ای با حضور خود دانش آموزان برگزار می شود. در این جلسه معلمها شرکت نکرده اند، بلکه خود دانش آموزان، از گروه های مختلف سنی قرار است درباره محدوده زمین بازی، نحوه گذاشتن نیمکت ها در حیاط تصمیم بگیرند.

محتوای اسلاید ۲۲

سیستم آموزشی هلند در آموزش عالی

دو نوع آموزش عالی در هلند وجود دارد: تحقیقات محور و کار محور:

.WO تحصیلات تحقیق محور توسط دانشگاه های تحقیقاتی سنتی ارائه میشود..

HBO .تحصیلات عالی حرفه ای توسط دانشگاه های علوم کاربردی ارائه میشود.

دوره های ارائه شده در دانشگاه های علوم کاربردی دانشجویان را برای حرفه هایی خاص آماده تر میکند و عملی تر هستند. این دانشگاه ها مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه میدهند.

دوره های ارائه شده در دانشگاه های تحقیقاتی بر جنبه های نظری دروس تمرکز دارند و دانشجویان را برای انجام تحقیقات مستقل آماده میکند…

مطالعه بیشتر