دانلود جزوه مشاوره گروهی کودکان

دانلود جزوه مشاوره گروهی کودکان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
635kb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه مشاوره گروهی کودکان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه مشاوره گروهی کودکان با فرمت pdf در ۱۴ صفحه می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن جزوه مشاوره گروهی کودکان :

یکی از کارایی های مدرسه این است که کودکان را برای اجتماعی شدن و شرکت در کارهای گروهی آماده کند. این کارایی از اهداف مشاوره گروهی هم به حساب می آید. به وسیله مشاوره گروهی میتوان حل کردن مشکلات در جمع را به کودکان آموزش داد.

راهنمایی و مشاوره به دو صورت فردی و گروهی انجام میشود. در مشاوره گروهی اعضای گروه برای رسیدن به هدف یا اهداف معین و مشخصی در یک زمان و در یک مکان دور هم جمع میشوند و درباره موضوع مشخصی بحث میکنند. افراد شرکت کننده در جلسه راهنمایی و مشاوره گروهی معمولاً مشکلات حاد عاطفی و روانی خاصی ندارند و نیاز به دارودرمانی و درمانهای طولانی مدت در آنها دیده نمیشود و صرفاً درصدد کسب اطلاعات گوناگون در زمینه های متعدد تربیتی، تحصیلی، شغلی، اجتماعی، بهداشتی و خانوادگی هستند. شفیع آبادی، ۱۹۳۱

جزوه مشاوره گروهی کودکان pdf

مزایا و کاربردهای مشاوره گروهی در محیط آموزشی

راهنمایی گروهی موجب افزایش دانش و بینش اعضای گروه در زمینه های گوناگون میشود .

این گونه راهنماییها در وهله اول نقش پیشگیری از بروز مشکلات را دارد و استفاده از آن موجب صرفه جویی در وقت و هزینه میشود و حداکثر بهره گیری از امکانات محدود را ممکن میسازد .

دانلود جزوه مشاوره گروهی 

معلم مدرسه میتواند با استفاده از ابزار و وسایلی نظیر فیلم، اسلاید و بروشور شغلی، دانش آموزان را راهنمایی کند .
این نوع مشاوره یک تجربه اجتماعی است که به وسیله آن مشکلات رشدی و نگرشهای افراد گروه مورد بررسی قرار میگیرد .
مشاوره گروهی از نظر زمان و هزینه مقرون به صرفه است. افراد از سایرین در گروه میآموزند و عکسالعمل ها بیشتر است و اعضا درمییابند که مشکل آنها منحصر به فرد نیست.

مطالعه بیشتر