دانلود جامع ترین خلاصه کتاب چگونه تحقیق کنیم بهمراه نمونه سوالات

دانلود جامع ترین خلاصه کتاب چگونه تحقیق کنیم بهمراه نمونه سوالات
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین خلاصه کتاب چگونه تحقیق کنیم بهمراه نمونه سوالات

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه درس روش تحقیق پیشرفته و خلاصه کتاب چگونه تحقیق کنیم؟ تالیف لورن بلکستر، کریستینا هیوز، ملکم تایت ترجمه عیسی ابراهیم زاده ، ابوالفضل فراهانی ، محمدرضا سرمدی بهمراه نمونه سوالات با پاسخنامه با فرمت pdf حاوی نکات مهم و کلیدی می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود جامع ترین خلاصه کتاب چگونه تحقیق کنیم بهمراه نمونه سوالات

معرفی کتاب چگونه تحقیق کنیم؟

«چگونه تحقیق کنیم؟» نوشته لورن بلکستر(-۱۹۴۵)، کریستینا هیوز(-۱۹۵۲) و ملکم تایت(-۱۹۵۳) است. این کتاب راهنمای عملی و تجربی برای انجام تحقیق است. هدف اصلی آن کمک به افراد کم‌تجربه‌ای است که پروژه‌های تحقیقاتی با مقیاس کوچک انجام می‌دهند. در عین حال، مطالعۀ این کتاب هم برای کسانی که درس روش تحقیق می‌خوانند، هم برای کسانی که پروژۀ تحقیقاتی در دست اجرا دارند، و هم برای کسانی که درس روش تحقیق را تدریس می‌کنند یا راهنمایی دانشجویان و پژوهشگران تازه کار را به عهده دارند، مفید است.
کتاب به زبانی ساده و بدون استفاده از اصطلاحات پیچیدۀ فنی و علمی نگاشته شده و برای ارائه مطالب، شیوه‌های مختلف و ساده‌ای را برگزیده است. متن کتاب به بخشهای کوتاه ولی به دقت به هم پیوسته تقسیم شده است. این کتاب اگرچه به روشهای تحقیق پرداخته، تأکید ویژۀ آن بر فرایند تحقیق است. هدف اصلی این بوده که از فرایند تحقیق رمز و راز زدایی بشود و به صورت یک مهارت عادی روزمره به خوانندگان شناسانده شود…

فصول کتاب:

فصل اول: تحقیق چیست؟

فصل دوم:تحقیق چگونه آغاز می شود؟

فصل سوم: اندیشیدن در باره روشها

فصل چهارم:خواندن برای تحقیق

فصل ششم:جمع‌آوری داده‌ها

فصل هفتم:تحلیل داده‌ها

فصل هشتم: نگارش

فصل نهم:خاتمه دادن

بخشی از متن جزوه:

مقدمه

انتخاب موضوع:

در آغاز پروژه تحقیق ، باید متوجه باشید تعهد بزرگ ومهمی را می پذیرید بنابراین با اعتماد به نفس کامل قدم بردارید.
انتخاب موضوع تحقیق شاید مهمترین تصمیمی است که در جریان تحقیق بر میگیرد.

۱۲ نکته برای انتخاب موضوع:

۱ -انتخاب هایی که دارید با افزودن بخش جدید یا تمرکزروی بخش خاصی یا نگاه اززاویه دیگر، می توان انتخاب موضوعی که برایمان جالب نیست ولی مجبور به انتخاب هستیم را جذاب نماییم.

۲ -انگیزه شما اگر انگیزه کافی وجود نداشته باشد باید موضوع تحقیق عوض شود یا تغییرات مناسبی پیداکند.

مطالعه بیشتر