دانلود جامع ترین پاورپوینت هومیوپاتی در ۶۰ اسلاید قابل ویرایش

دانلود جامع ترین پاورپوینت هومیوپاتی در ۶۰ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
173kb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین پاورپوینت هومیوپاتی در ۶۰ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین پاورپوینت هومیوپاتی  با فرمت ppt در ۶۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلودنمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست :

مؤسس و کاشف این رشته کیست؟

تاریخچه هومیوپاتی

هومیوپاتی چیست؟

ویژگی متمایز این روش درمانی چیست؟

هومیوپاتی در درمان چه بیماری هایی تاثیر بیشتری دارد؟

داروهای هومیوپاتی

منابع دارویی

نحوه ی تولید داروهای هومیوپاتی

نگهداری داروی هومیوپاتی

روش هاى تجویز دارو در هومیوپاتى کدامند؟

مصاحبه و مشاوره هومیوپاتی

….

بخشی از متن پاورپوینت :

محتوای اسلاید ۵

هومیوپاتی چیست؟

بنا به ادعای طرفداران آن، هومئوپاتی یک روش درمانی است که باتحریک دستگاه ایمنی بیمار با داروهای هومئوپاتی، فرد را به سمت بهبودی سوق می‌دهد. بر پایه اصول نخستین هومیوپاتی هر ماده‌ای که دربدن تندرست یکسری نشانه‌های بیماری ایجاد کند درصورت تجویز به فرد بیمار باهمان علایم، (با مقادیر بسیار کمتر دارو) بیماری وی را درمان خواهدکرد، البته به شرط آنکه نشانه‌های موجود در بیمار و نشانه‌هایی که آن ماده دارویی می‌تواند ایجاد کند، تا حد ممکن همانند باشد.

محتوای اسلاید ۱۲

 منابع دارویی

داروهای هومیوپاتی تماما از مواد طبیعی منشا می گیرد بیش از ۴۰۰۰ داروی هومیوپاتی تهیه و خواص  انها ثابت شده است.

۱-نزدیک به ۷۰% این مجموعه دارویی از گیاهان گرفته می شود از این گیاهان می توان از مواردی نام برد : سیر-پیاز-قهوه-تنباکو-قارچ خوراکی-فلفل قرمز و…

۲- ۲۰%-۲۵% از داروها منشا از مواد طبیعی و عناصر ساده دارند مانند: اهن-طلا-نقره-مس-نمک طعام-فسفر-انواع اسیدها و باز ها و…

۳-حدود ۵% دیگر از داروها منشا حیوانی دارند مانند زهر زنبور-زهر مارهای گوناگون-ماهی مرکب و درصد کمتری از ترشحات عفونی( از میکروبها)

محتوای اسلاید ۲۳

مصاحبه و مشاوره هومیوپاتی

نحوه مصاحبه هومیوپاتی کاملاً متفاوت از ویزیت پزشکی رایج می‌باشد. دانستن تفاوت‌های موجود توسط بیمار می‌تواند در نتیجه نهایی درمان بسیار موثر باشد چرا که دریک جلسه مشاوره و ویزیت هومیوپاتی اطلاعات زیادی بایستی ثبت شود و عدم آشنایی بیمار با این سوال‌ها با توجه به وقت محدود می‌تواند تشخیص را با مشکل روبرو کند.

مطالعه بیشتر