دانلود فایل حقوق مالی و مالیه عمومی ابوالفضل رنجبری pdf و ppt

دانلود فایل حقوق مالی و مالیه عمومی ابوالفضل رنجبری pdf و ppt
نوع فایل
pdf+ppt
حجم فایل
11mb
نویسنده
9,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل حقوق مالی و مالیه عمومی ابوالفضل رنجبری pdf و ppt

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت و خلاصه برخی فصول کتاب حقوق مالی و مالیه عمومی تالیف ابوالفضل رنجبری و علی بادامچی دانشگاه پیام نور با فرمت pdf و ppt ویرایش جدید می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود فایل حقوق مالی و مالیه عمومی ابوالفضل رنجبری pdf و ppt

کتاب حقوق مالی و مالیه عمومی، دارای ۱۶ فصل به شرح ذیل است:

فصل اول: کلیات

فصل دوم: مالیه عمومی در اسلام

فصل سوم: منابع حقوق مالی

فصل چهارم: مخارج و درآمدهای عمومی

فصل پنجم: اصول مالیات

فصل ششم: منابع مالیاتی در ایران

فصل هفتم: تشخیص مالیات

فصل هشتم: وصول مالیات

فصل نهم: دادرسی مالیاتی

فصل دهم: بودجه

فصل یازدهم: اصول بودجه

فصل دوازدهم: تهیه و پیشنهاد بودجه

فصل سیزدهم: تصویب بودجه

فصل چهاردهم: اجرای بودجه

فصل پانزدهم: نظارت بر اجرای بودجه

فصل شانزدهم: خزانه

بخشی از متن پاورپوینت :

مالیه عمومی چیست؟

علم مالیه عمومی را به طور خلاصه می‌توان علم مطالعه دخل و خرج دولت دانست. می‌دانیم که فعالیت‌های دولت متضمن مخارجی است که لازم است دولت برای جبران آنها درآمدهایی داشته باشد. اگرچه لازم به توضیح است، موضوعاتی که در کتب و نوشته‌های راجع به علم ما لیه مورد بررسی قرار می‌گیرند، تابعی است از دیدگاهی که به آن نگریسته می‌شود.

با این توضیح که ما لیه عمومی در مطالعات اقتصاددانان، مجموعه‌ای از آموزه‌های اقتصادی در خصوص سیاست‌های اقتصادی دولت به منظور تنظیم دخل و خرج دولت می‌باشد. حال آنکه ما لیه عمومی در نزد حقوقدانان، بیشتر به مباحث قانونی پیرامون مالیات‌ها و

بودجه‌های سنواتی دولت (در معنای عام آن) می‌پردازد.

از این رو در جزوه حاضر پس از ارائه کلیاتی در خصوص مفهوم و جایگاه ما لیه عمومی، به بررسی قوانین مالیاتی حاکم بر نظام کنونی کشورمان پرداخته و در ادامه درخصوص بودجه سالانه و مسایل مرتبط آن صحبت خواهیم نمود.

مطالعه بیشتر