دانلود پاورپوینت روانشناسی در ارگونومی

دانلود پاورپوینت روانشناسی در ارگونومی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
260kb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت روانشناسی در ارگونومی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل با کیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت درس مهندسی فاکتورهای انسانی با موضوع : روانشناسی در ارگونومی با فرمت ppt در ۳۳ اسلاید قابل ویرایش می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست و عناوین :

ارگونومی

شاخه های دانش ارگونومی

روانشناسی در ارگونومی

تیپ‌شناسی شخصیت

شمی_حسی

برون گرایی_درون گرایی

فکری_احساسی

قضاوت کننده-ملاحظه کننده

INTJ

ISTJ

ESFJ

ISFJ

ISTP

ENFJ

INFJ

تأثیر انتخاب نامناسب شغل بر سلامتی

منابع

بخشی از متن پاورپوینت:

محتوای اسلاید ۴

روانشناسی در ارگونومی

اغلب ما در دوران کودکی به دلایل گوناگون به مشاغل خاصی مانند پزشکی، مهندسی، خلبانی، آتش‌نشانی و… علاقه داشتیم و بدون شناخت شخصیت خود آرزوی این مشاغل را در سر می‌پروراندیم؛ این درحالیست که بر اساس علم روانشناسی می‌توانیم با توجه به ویژگی‌های فردی، شغل متناسب با شخصیت خود را انتخاب کنیم.
برخی معتقدند تیپ های شخصیت شغلی بر اساس ویژگی های فردی وجود دارند که افراد مختلف میتوانند ضمن شناخت انها شغل مناسب با رفتار و انرژی درونی و علایق خود را انتخاب کنند.
ضمن ارائه ویژگی‌های هر یک از تیپ‌های شخصیت‌شناسی شغلی باید بدانیم که همه تیپ‌ها در این روش به یک اندازه باارزش بوده و تیپ شخصیتی افراد ارتباطی با بهره ی هوشی ندارد.

محتوای اسلاید ۲۶

ISFP:

درونگرا-حسی-احساسی-ملاحظه‌کننده: اینها با شعار “پاداش، هرچند ناقابل من را خوشحال می‌کند” در حرفه خود فعالیت می‌کنند. این افراد زمانی در حرفه خود رضایت دارند که در محیط‌های کاری حمایت‌گر و شاداب فعالیت کنند، آنها باید فرصت استقلال کاری داشته باشند و نخواهند مدام گزارشی از نحوه عملکرد خود به دیگران ارائه دهند. از مشاغل مناسب برای این افراد می‌توان به طراح مد، جواهرسازی

مطالعه بیشتر