دانلود تحقیق پاورپوینت درس توسعه اقتصادی و برنامه ریزی

دانلود تحقیق پاورپوینت درس توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود تحقیق پاورپوینت درس توسعه اقتصادی و برنامه ریزی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل با کیفیت ترین و جامع ترین تحقیق پاورپوینت درس توسعه اقتصادی و برنامه ریزی با موضوع : رشد و توسعه اقتصادی کشور اروگوئه با فرمت ppt در ۹ اسلاید قابل ویرایش می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن :

محتوای اسلاید ۷

اقتصاد اروگوئه بر مبنای بخش صادرات کشاورزی، نیروی کار آموزش دیده، سطح بالای روابط اجتماعی و بخش صنعتی توسعه یافته قرار دارد.

پس از رشد میانگین سالیانه ۵٪ در سال‌های ۱۹۹۶–۱۹۹۸، در سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱، بعلت کاهش تقاضا از سوی آرژانتین و برزیل که تقریباً نیمی از تولیدات را وارد می‌کنند، اقتصاد اروگوئه آسیب دیده با وجود شدت تنش‌های وارده، دست‌اندرکاران امور مالی اروگوئه نسبت به همسایگان خود، پایدارتر باقی ماندند، واکنشی که نشانگر حسن اعتبار این کشور در میان سرمایه‌گذاران و میزان سرمایه‌گذاری دولتی در تخمین پرداخت وجه سرمایه‌گذاران – به عنوان یکی از دو کشوری که در آمریکای جنوبی این کار را انجام می‌دهند، می‌باشد.

محتوای اسلاید ۹

در سال‌های اخیر، اروگوئه بیشتر انرژی خود را صرف توسعه کارایی‌های تجاری فناوری اطلاعات کرده‌است و تبدیل به یکی از صادرکنندگان نرم‌افزار در آمریکای لاتین شده‌است.

در حالیکه به نظر می‌رسد، برخی بخش‌های اقتصادی در حال بهبود می‌باشند، نزول اقتصادی تأثیر به سزایی بر شهروندان اروگوئه‌ای داشت

نرخ بیکاری به بیش از بیست درصد افزایش یافت.

میزان دستمزد پایین آمد.

ارزش پزوی اروگوئه کاهش یافت.

درصد فقر در اروگوئه به حدود ۱۰٪ رسید.

این شرایط ناگوار اقتصادی، نقش مهمی در تغییر دیدگاه مردم در قبال سیاست‌های اقتصادی بازار آزاد که توسط مدیران پیشین در دهه نود میلادی وضع شده بود داشت و منجر به پذیرش طرح‌های خصوصی‌سازی شرکت ملی نفت در سال ۲۰۰۳ و شرکت ملی آب در سال ۲۰۰۴ در میان مردم گردید.

مطالعه بیشتر