دانلود فایل pdf خلاصه فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال

دانلود فایل pdf خلاصه فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال
نوع فایل
pdf
حجم فایل
77mb
نویسنده
13,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل pdf خلاصه فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین فایل pdf خلاصه فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال ۲۰۱۶ آماده دانلود گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فایل pdf خلاصه فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال

خلاصه فیزیولوژی گایتون نسخه خلاصه شده ترجمه ۲۰۲۱ Guyton and Hall textbook of medical physiology است و آخرین ویرایشی است که تا بحال از کتاب گایتون منتشر شده است. کتاب فیزیولوژی گایتون یکی از معدود کتب فیزیولوژی است که در عین سادگی مطالب، حاوی نکات بسیار مهم و روزمره در مورد فیزیولوژی پزشکی است.

همانطورکه می‌دانید درس فیزیولوژی یکی ار مهم‌ترین دروس علوم پایه پزشکی محسوب می‌شود. این درس را می‌توان به شیمی تشبیه کرد. زیرا فیزیولوژی علمی بر مبنای فرآیندها است. یادگیری فرآیندها نیز اندکی دشوار است. از همین رو می‌توان کتاب فیزیولوژی گایتون را یکی از دشوارترین کتاب‌هایی دانست که توسط بسیاری از دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

این کتاب در حجم بسیار زیادی نوشته شده است. کتابی با حجم فیزیولوزی گایتون نمی‌تواند برای امتحانات ترمیک و حتی مرور مورد استقاده قرار بگیرد. خلاصه کردن آن نیز برای دانشجویان بسیار زمان‌بر است. باتوجه به این تفسیر کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون هال به کمک دانشجویان آمده است. این کتاب خلاصه‌ای از تمام فصول کتاب دو جلدی فیزیولوژی گایتون است.

فهرست فصول فایل :

فصل اول: فیزیولوژی عمومی و سلول

فصل دوم: فیزیولوژی غشا عصب و عضله

فصل سوم: قلب

فصل چهارم: سیستم گردش خون

فصل پنجم: کلیه ها و مایعات بدن

فصل ششم: سلول های خونی، ایمنی و انعقاد خون

فصل هفتم: تنفس

فصل هشتم: فیزیولوژی هوانوردی، فضا و فیزیولوژی غواصی در اعماق دریا

فصل نهم: اصول کلی و فیزیولوژی دستگاه های حسی

فصل دهم: حواس ویژه

فصل یازدهم: نوروفیزیولوژی حرکتی و انسجامی

فصل دوازدهم: فیزیولوژی دستگاه گوارش

فصل سیزدهم: متابولیسم مواد و تنظیم دما

فصل چهاردهم: غدد درون ریز و تولید مثل

فصل پانزدهم: فیزیولوژی ورزش

مطالعه بیشتر