دانلود جامع ترین پاورپوینت ارگونومی نور و روشنایی

دانلود جامع ترین پاورپوینت ارگونومی نور و روشنایی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
565kb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین پاورپوینت ارگونومی نور و روشنایی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل با کیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت ارگونومی نور و روشنایی با فرمت ppt در ۴۶ اسلاید قابل ویرایش می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن :

محتوای اسلاید ۲

مقدمه :

بدون شک یکی از مهمترین حواس انسان حس بینایی است. در دوران قدیم مردم بیشتر اوقات خود را در فضای باز می  گذراندند و از نور خورشید استفاده می کردند ولی امروزه با پیشرفت صنعت و لزوم فعالیت انسان در شیفت های مختلف ، انسان بیشتر اوقات خود را در محیطی می گذراند که حتی در طی روز با نور مصنوعی روشن می شوند. از این رو تامین صحیح روشنایی، وظیفه ای سنگین بر عهده مدیران و مسئولین می باشد.

محتوای اسلاید ۱۲

روشنایی طبیعی

با توجه به پیشرفت هایی که در امر تامین روشنایی به طریق مصنوعی شده هنوز استفاده از روشنایی طبیعی روز برای واحد های صنعتی ومسکونی دارای اهمیت زیادی می باشد به عنوان مثال در یک محیط کارگاهی استفاده از روشنایی طبیعی علاوه بر روشن کردن محل کار موجب ارتباط کار گر با دنیای خارج می شود لذا از لحاظ روانی بسیار با ارزش است . استفاده از نور طبیعی در مسکن از نظر  بهداشتی از اهمیت بسزایی برخوردار است، چرا که در بدن باعث مبارزه با برخی بیماری ها نظیر سل ویا تامین ویتامین دی ومیکروب کشی می شود همچنین نور روز به دلیل برخورداری از اشعه ی ماوراء بنفش یکی از عوامل به وجود آورنده ی ریتم طبیعی در سیستم های بیولوژیکی بدن است  واین اشعه انرژی زا و محرک فعالیت های بدنی می باشد و همچنین در تداوم سلامت بینایی و کاهش اضطراب موثر است.

محتوای اسلاید ۱۸

روش های توزیع روشنایی

توزیع روشنایی از لحاظ قرار گرفتن تجهیزات به روش های زیر تقسیم می شود :

عمومی

موضعی

حفاظتی

مطالعه بیشتر