دانلود جزوه فعالیت های پرورشی اجتماعی رشته آموزش و پرورش ابتدایی

دانلود جزوه فعالیت های پرورشی اجتماعی رشته آموزش و پرورش ابتدایی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه فعالیت های پرورشی اجتماعی رشته آموزش و پرورش ابتدایی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه درس فعالیت های پرورشی اجتماعی رشته آموزش و پرورش ابتدایی در ۸۸ صفحه با فرمت pdf آماده دانلود گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه فعالیت های پرورشی اجتماعی رشته آموزش و پرورش ابتدایی گزینه ای مناسب برای دانشجویان رشته‌ی علوم تربیتی، در مقطع کارشناسی، دانشجو معلّمان رشته‌ی علوم تربیتی و امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان در مقطع کارشناسی می باشد.

بخشی از متن جزوه :

هدف کلی درس:

آشنایی معلمان و مربیان با انواع فعالیت های تربیتی و اجتماعی
آشنایی با فرصت ها برای دانش آموزان تا در ابعاد تربیتی و اجتماعی به رشد ، علایق ، استعداد ها و توانمندی های خود بپردازند و خود را برای یک زندگی شایسته شغلی و اجتماعی آماده سازند.

فصل اول:

فعالیت های تربیتی و اجتماعی

هدفهای کلی

۱ – آشنایی با ویژگیها، اهداف و ارزشهای فعالیتهای اجتماعی و تربیتی

۲ – نکاتی از لحاظ مؤثر ساختن این فعالیتها و همچنین ویژگیهای مربیان فعالیتهای تربیتی و اجتماعی

هدفهای آموزشی:

۱ . فعالیتهای تربیتی و اجتماعی و موارد کاربرد آنها
۲ . اهداف اساسی فعالیتهای فوق برنامه
۳٫ مقایسه فعالیتهای فوق برنامه را با فعالیتهای رسم ی
۴ . ویژگیهای مربیان فعالیتهای تربیتی و اجتماعی
۵٫ ارزش فعالیتهای تربیتی و اجتماعی در ابعاد مختلف
۶ . اصول مؤثر در سودمند کردن فعالیتهای فوق برنامه
۷ . نقد ف عالیتهای تربیتی و اجتماعی
۸ . در دفاع از فعالیتهای تربیتی و اجتماعی مقاله ای با استفاده از چکیده مطالب فصل تنظیم و تدوین کند فراگیر میتواند از تجارب افراد دست اندر کار و منابع دیگر نیز استفاده کند.

هدفهای اساسی فعالیتهای فوق برنامه

هدف اساسی همه فعالیتهای تربیتی و اجتماعی در مدرسه، این است که انگیزه ها و محرک های لازم برای ادامه رشد و تکامل طبیعی و سالم دانش آموزان فراهم شود. برای رسیدن به هدفها ی مذکور، می توان از فعالیتهای فوق برنامه کمک گرفت، زیرا از طریق فعالیتهای رسمی و محدود به کلاس، که معمولا کم و کیف آنها را از وزارت آموزش و پرورش تعیین و به مدارس ابلاغ می کند ، تمام هدفهای فوق تحقق نمی یابند.

مطالعه بیشتر