دانلود جزوه کاربرد اکسل در مدیریت مالی با فرمت pdf ، word و exel

دانلود جزوه کاربرد اکسل در مدیریت مالی با فرمت pdf ، word و exel
نوع فایل
pdf+word+exel
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه کاربرد اکسل در مدیریت مالی با فرمت pdf ، word و exel

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه کاربرد اکسل در مدیریت مالی می باشد که با فرمت pdf ، word و exel تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.

بخشی از متن جزوه :

مقدمات و معرفی بعضی از ابزارهای کاربردی

فیلد : در اکسل سلول ها را فیلد مینامند.

رکورد : در اکسل سطر ها را رکورد می نامند.

کاربرگ : یا همان مجموعهای از رکوردهاست.

فایل : یا همان مجموعهای از کاربرگهاست.

ابزار Autofill یا پرکننده خودکار :

هنگامی که به پایین یک سلول نزدیک شوید یک مربع کوچک سیاه رنگ دیده می شود که اگر ماوس را به آن نزدیک کنید، اشاره گر ماوس به صورت یک صلیب نازک سیاه رنگ ملاحظه میشود، در این حالت اگر چپ کلیک ماوس را پایین نگه
داشته و به سمت اطراف حرکت کنیم Autofill فعال شده و با توجه به داده هایی که وارد شده است سایر خانه های خالی پر می شوند. این ابزار در مورد داده های متن و عدد، شکل و نمای ظاهری سلول و فرمول کاربرد دارد.

کپی داده ها

استفاد ه از چپ کلیک ماوس یا Drag : ابتداء سلولهای مبدا را انتخاب کرده، با ماوس به حاشیه آن نزدیک شده تا یک فلش سفید رنگ به همراه یک صلیب آشکار گردد. در این حالت کلید Ctrl و چپ کلیک ماوس ر ا پایین نگه داشته و به مقصد حرکت  ، سپس چپ کلیک موس و Ctrl را رها می کنیم.

کات کردن داده ها

تمام مراحل فوق جهت انجام عملیات انتقال نیز صادق است، تنها در این حالت کلید Ctrl لازم نیست.

ابزار

استفاده از Paste special : اگر کاربر بخواهد دادهها را با شرط کپی نماید از گزینه Paste special استفاده میکند. به طور مثال کاربر قادر است دادههای کپی شده را به دادههای جدید اضافه کند یا اگر دادهها به صورت افقی هستند آنها را به صورت عمودی کپی نماید، یا حتی دادهها ر ا با اتصال به مبدا در جای خود قراردهد . این گزینه با راست کلیک مشاهده می شود…

مطالعه بیشتر