دانلود جامع ترین جزوه و اسلایدهای درس کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی

دانلود جامع ترین جزوه و اسلایدهای درس کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین جزوه و اسلایدهای درس کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه و اسلایدهای درس کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی می باشد که در ۲۸۰ صفحه اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن جامع ترین جزوه و اسلایدهای درس کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی:

Education

تمامی تجاربی که فرد طی آن می آموزد و بسیاری از آنها برنامه ریزی شده نیست.

اسمیت و راگان

Teaching

مجموعه تصمیمات و اقداماتی که یکی پس از دیگری اتخاذ یا اجرا می شود و هدف از آن دستیابی هرچه بیشتر شاگرد به اهداف آموزشی است.
آندسته از تجارب یادگیری که توسط انسان تسهیل می شود و نه کتاب یا چند رسانه ای ها.

اسمیت و راگان

Training

آندسته از تجارب یادگیری که بر کسب مهارتهای خاص تاکید دارد. بخشی ازتدریس یا آموزش است که بر یاد دادن مهارتهایی که معمولاً بلافاصله مورد استفاده قرار می گیرند تاکید دارد.

Instruction

تسهیل آگاهانه یاد گیری در جهت نیل به اهداف یادگیری مشخص شده.

اسمیت و راگان سازمان دهی آگاهانه شرایط یادگیری برای تسهیل نیل به اهداف قصد شده.
Teaching آموزش، اغلب مترادف تدریس به کار می رود. در حالی که تدریس صرفاً توسط انسان انجام می شود، آموزش ممکنست توسط انسان یا رسانه ها(مثلا رایانه) صورت گیرد.

Learning

هدف هر نظام آموزشی ارتقاء یادگیری است
این مورد به ویژه برای یادگیری الکترونیکی نیز صدق می کند، جایی که فراگیرومعلم از یکدیگر جدا هستند.

محتوای یادگیری الکترونیکی موثر و کارآمد باید بر مبنای نظریه های یادگیری تولید شود.
رسانه ای که از طریق آن آموزش ارائه می شود، عامل تعیین کننده کیفیت یادگیری نیست. بلکه طراحی دوره، اثربخشی یادگیری را تعیین می کند.

مطالعه بیشتر