دانلود مجموعه سوالات خیاطی نازک دوزی استان تهران

دانلود مجموعه سوالات خیاطی نازک دوزی استان تهران
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود مجموعه سوالات خیاطی نازک دوزی استان تهران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل:

۱- مجموعه سوالات امتحانی جلد ۴ خیاطی نازک دوزی استان تهران با فرمت pdf با پاسخنامه

۲- مجموعه سوالات امتحانی جلد ۲ خیاطی نازک دوزی استان تهران با فرمت pdf با پاسخنامه

۳- مجموعه سوالات امتحانی تئوری جلد ۵ خیاطی نازک دوزی استان تهران با فرمت pdf با پاسخنامه

۴- مجموعه سوالات امتحانی جلد ۱ خیاطی نازک دوزی استان تهران با فرمت pdf با پاسخنامه

آماده خرید و دانلود شده است .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

آیا می دانید نازک دوزی زنانه چیست و شامل چه مهارت هایی می شود؟

همین طور که می دانید هنر خیاطی به حرفه و شغل دوخت انواع لباس، پرده و… گفته می شود که به نوعی با سایر هنرهای دستی دیگر مانند قلاب بافی، سنگ دوزی، تکه دوزی در ارتباط است.به جرات می توان گفت این هنر یک صنعت نیز قلمداد می شود که دارای ارزش های دیرینه ای است. به طبع خیاطی نیز همانند سایر هنرهای دیگر دارای متدهای مختلفی است که ممکن است هر یک از آن ها نقاط ضعف و قوت مختلفی داشته باشند.

این مهارت که یکی از ساده ترین و مبتدی ترین شیوه های آموزش خیاطی است به نحوی ما را با نحوه خیاطی، چگونگی استفاده از ابزار و ساز و کار آن و نیز الگوسازی آشنا می سازد. ما در این مطلب خود می خواهیم شما را با تمامی آنچه که مربوط به آموزش این مهارت است آشنا سازیم

در این مهارت در ابتدا به فرد آموزش دیده تمامی مراحل مربوط به خیاطی نظیر: شناخت انواع زیپ، دوخت های دست دوز، نحوه ی کار با چرخ خیاطی، نحوه کار با سایر ابزارهای خیاطی آموزش داده و سپس او را در نحوه به کار گیری و استفاد گردد.

مطالعه بیشتر