دانلود خلاصه کتاب یادگیری حرکتی و اجرا اشمیت ترجمه دکتر مهدی نمازی زاده

دانلود خلاصه کتاب یادگیری حرکتی و اجرا اشمیت ترجمه دکتر مهدی نمازی زاده
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب یادگیری حرکتی و اجرا اشمیت ترجمه دکتر مهدی نمازی زاده

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب یادگیری حرکتی و اجرا : از اصول تا تمرین نوشته ریچارد اِی. اشمیت ترجمه دکتر مهدی نمازی زاده ، دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی می باشد که در ۱۳۶ صفحه اسلایدوار با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب یادگیری حرکتی و اجرا اشمیت ترجمه دکتر مهدی نمازی زاده

مناسب برای دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «یادگیری حرکتی»

فهرست فصول :

فصل اول:

مقدمه‌ای بر یادگیری و اجرای حرکتی

فصل دوم:

پردازش اطلاعات و تصمیم‌گیری

فصل هفتم:

اصول یادگیری مهارت

فصل هشتم:

آماده‌سازی و راهبردهای طرح‌ریزی تمرین

فصل نهم:

سازماندهی و برنامه‌ریزی تمرین

فصل دهم:

بازخورد برای یادگیری مهارت

بخشی از متن فایل:

فصل اول
مقدمه ای بر یادگیری و اجرای مهارت های حرکتی

در حین آموزش برای یک مربی هیچ موضوعی مهم تر از یادگیری و اجرا نیست.

اجرای ماهرانه انسانی تا حد زیادی مستلزم همکاری بین اعضاء تیم است.

از دیگر کاربرد های این علم یادگیری
– تربیت مهارت حرفه ای در صنعت
– انواع مهارت های شغلی
– کار درمانی و حرکت درمانی )باز آموزی و مرور حرکات برای افراد آسیب دیده بر اثر تصادف و…

تعریف مهارت

مهارت اکتسابی است، که باید با حداکثر اطمینان، حداقل انرژی و حداقل زمان انجام شود.

نکات برجسته:
– مهارت باید با هدف صورت پذیرد شوت داخل حلقه
– حداکثر اطمینان: حذف عوامل شانسی و تصادفی
– حداقل انرژی: حذف حرکات اضافه
– حداقل زمان: سرعت مطلوب همان حرکت

ویژگی های یک رفتار ماهرانه :

– ارادی باشد نه از سر غریزه.
– اکتسابی باشد نه ذاتی.
– هدفمند باشد.
– نیاز به حرکت اندام داشته باشد.

مطالعه بیشتر