دانلود پاورپوینت عوامل موثر بر تصمیم گیری اخلاقی حسابرسان داخلی

دانلود پاورپوینت عوامل موثر بر تصمیم گیری اخلاقی حسابرسان داخلی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
22mb
نویسنده
دسته بندی
8,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت عوامل موثر بر تصمیم گیری اخلاقی حسابرسان داخلی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت عوامل موثر بر تصمیم گیری اخلاقی حسابرسان داخلی می باشد که با فرمت ppt در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش و صوتی تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب پاورپوینت عوامل موثر بر تصمیم گیری اخلاقی حسابرسان داخلی:

مقدمه

جایگاه اخلاق در حسابرسی

حسابرسی داخلی و جایگاه اخلاق در آن

احساس پشیمانی، تصمیم گیری اخلاقی حسابرسان داخلی و محدودیت در حق گزینش

مروری بر پیشینه پژوهش

نتایج پژوهش

بخشی از متن:

مقدمه:

جایگاه اخلاق هر حرفه، امری حیاتی برای پذیرش آن درجامعه است.
آرمسترانگ معتقد است، رفتار و رعایت معیارهای اخلاقی را میتوان به عنوان هسته علت وجودی هرحرفه در نظرگرفت. این امر برای حرفه حسابرسی نیز مصداق خواهد داشت، درجایی که شکست اخلاقی میتواند عواقب اقتصادی قابل توجهی داشته باشد و موجب درماندگی مالی گسترده ای گردد فرآیند هایی نظیر انتشار آئین رفتار حرفه ای برای حسابداران حرفه ای ، برپایی کمیته های انظباطی برای حسابداران رسمی و اعمال تحریم های حرفه ای،گام هایی است که حرفه به منظور تشویق اعضا به اعمال آئین رفتار حرفه ای واینکه درجامعه این طور به نظر برسند که به آئین رفتار حرفه ای عمل میکنند،برداشته است.
انجمن حسابرسان داخلی، همانند سایر شاخه های حرفه، آئین رفتار حرفه ای دارد که برای ایجاد و ارتقای فرهنگ اخلاقی درحسابرسی داخلی، طراحی شده است. آئین رفتارحرفه ای،اصول راهبری،صداقت،بیطرفی،راز داری و صلاحیت حرفه ای را به همراه یکسری قواعد دیگر که مبتنی بر این اصول میباشند را در برمیگیرد.

اصول اخلاقی، به دو دلیل، دارای اهمیت ویژه ای برای حسابرسان داخلی است .نخست اینکه، حسابرسان داخلی مکرراً با مسائل اخلاقی مواجهند که میتوانند استاندارد های آنان را به چالش بکشند…

مطالعه بیشتر