دانلود پاورپوینت جرائم یقه سفیدها در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت جرائم یقه سفیدها در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت جرائم یقه سفیدها در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت ارائه درس جرم شناسی ویرایش سال ۱۴۰۰ با موضوع جرائم یقه سفیدها می باشد که با فرمت ppt در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

بخشی از متن پاورپوینت جرائم یقه سفیدها:

محتوای اسلاید ۲

فهرست:

١-یقه سفید‌ها و ویژه خواران چه کسانی هستند؟ 

٢-نظریه جرم شناسان…

٣-تصویر

۴-جعل اسناد مدارک توسط یقه سفیدان…

۵-تفکیک یقه سفیدها

۶-نخستین بار۱۹۳۹

۷-یک شبه ره صد ساله

۸-معاون حقوقی قوه قضائیه

۹-ذبیح الله خدائیان

۱۰-انتظار مردم

محتوای اسلاید ۶

یقه سفیدان……

«مجرم یقه سفید حتی در فرض کشف جرم و دستگیری با جعل اسناد و مدارک، سند سازی‌ها و پشت هم اندازی‌ها و استفاده از کارشناسان خبره و وکلای سرشناس، سعی در قانونی جلوه دادن خود دارد.» جرم یقه سفیدی اصولاً در نتیجه سوءاستفاده برخی افراد وجیه المله از فرصت‌ها و موقعیت‌های ویژه واقع می‌شود. این جرم، جرم ممتاز جامعه است و معمولاً شخصیت حقوقی مرتکب از شخصیت حقیقی وی ارجح است. در واقع این چهره ظاهری خوش سیما و سیرتی غیر انسانی داشته وبه هیچ چیز جز مطامع مالی و نفسانی خود نمی‌اندیشند.

محتوای اسلاید ۱۲

در پایان

دائیان افزود: برای تدوین­ طرح مبارزه با جرائم اقتصادی جلسات زیادی برگزار شده تا این طرح موفق باشد. وی با اشاره به اینکه مردم از قوه قضاییه انتظار رسیدگی به جرائم اقتصادی را دارند، گفت: در رسیدگی به پرونده های قضایی موانعی وجود دارد، مانند مدت زمان اعتراض که کار رسیدگی به پرونده به زمان موکول می کند. به همین منظور ما نیازمند طرحی بودیم تا بتواند روند رسیدگی به جرائم را سرعت بخشید.

وی درباره ویژگی طرح مبارزه با جرائم اقتصادی گفت: برای رسیدگی به پرونده متهمان در برخی از موارد دارای خلاء قانونی نیز بودیم یا اینکه جرائم سنگینی برای فرد متهم در نظر گرفته نمی شد که در این طرح روند رسیدگی دقیق تر خواهد بود…

مطالعه بیشتر