دانلود پاورپوینت جامع مهارتهای زندگی عزت نفس

دانلود پاورپوینت جامع مهارتهای زندگی عزت نفس
نوع فایل
ppt
حجم فایل
313kb
نویسنده
دسته بندی
8,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت جامع مهارتهای زندگی عزت نفس

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت مهارتهای زندگی عزت نفس با فرمت ppt در ۳۶ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت مهارتهای زندگی عزت نفس دارای ۳۶ اسلاید (ویژه رشته های روانشناسی) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش

تعریف

عزتنفس ، عبارت است از احساس ارزشمند بودن . این حس از مجموعه ی افکار، احساسات ، عواطف و تجربیات ما در طول زندگی ناشی می شود. می اندیشیم که فردی با هوش یا کودن هستیم  ، احساس می کنیم که شخصی منفور یا دوست داشتنی هستیم ، مورد قبول و اطمینان هستیم یا خیر؟ خودرا دوست داریم یا نداریم؟

مجموعه این برداشت ها و ارزیابی ها و تجاربی که از خویش داریم باعث می شود که نسبت به خود احساس خوشایند ارزشمند بودن ، یا بر عکس احساس ناخوشایند بی کفایتی داشته باشیم . همه ی افراد ، صرف نظر از سن، جنسیت، زمینه ی فرهنگی و جهت و نوع کاری که در زندگی دارند ، نیازمند عزت نفس هستند.

عزت نفس ، برابر است با خود باوری واقعی . یعنی : خود را آن گونه که هستیم باور کنیم و برای خشنودی خودمان و دیگران تلاش نماییم . عزت نفس واقعاً بر همه سطوح زندگی اثر می گذارد. در حقیقت ، بررسی های گوناگون حاکی از آن است که چنانچه نیاز به عزت نفس ارضاء نشود ، نیازهای گسترده تری  نظیر نیاز به آفریدن ، پیشرفت ، و یا درک و شناسایی استعدادهای بالقوه محدود می ماند.

فهرست و عناوین پاورپوینت:

تعریف

ویژگی های شخصی عزتنفس

اشخاص با عزت نفس پایین

توانائی فکر کردن

درک کردن

باور خود توانمندی

عزت نفس چه شکلی دارد

تعیین کننده میزان عزت نفس چیست ؟

عزت نفس و اعتماد به نفس

اشخاص با اعتماد به نفس پایین

اعتماد به نفس واقعی چیست ؟

اعتماد به نفس کاذب

متظاهر ها

خصوصیات افراد با اعتماد به نفس بالا

روش های مثبت اندیشی

مطالعه بیشتر