دانلود جامع ترین جزوه درس کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانلود جامع ترین جزوه درس کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین جزوه درس کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه درس کارآفرینی بر اساس سر فصل های درس کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی مخصوص دانشجویان کلیه رشته ها در ۱۱۰ صفحه ویرایش جدید مناسب جهت مرور سریع درس و آمادگی برای آزمون می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جامع ترین جزوه درس کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی

جزوه در واقع نکات اصلی و خلاصه ای از کتاب اصلی را در خود جای می دهد و هر دانشجویی را مشتاق به خرید می کند.  ویژگی های این جزوه حجم کم، کامل بودن محتوا، دسته بندی محتوا بر اساس کتاب، استفاده از تکنیک خلاصه نویسی و اشاره به مطالب مهم، قیمت مناسب و … می باشد.

جهان معاصر عرصه رقابت در زمینه کیفیت بخشی و ارائه خدمات مطلوب است. اصلی ترین عامل موفقیت در این رقابت، مطلویت نهایی محصولات و خدمات است که جز با تحقیق و پژوهش علمی کاربردی و توجه خاص به مؤلفه های استانداردسازی، کیفیت بخشی، نیازهای بازار کار و پاسخگویی به مطالبات عمومی بر نمی شود.

از آنجا که ارتقای کمی و کیفی نظام آموزش های علمی کاربردی و اعتلای امر آموزش و پژوهش مهارتی، یکی از اهداف اساسی نظام آموزش عالی در توسعه علمی کشور به شمار می رود، دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف اصلاح هرم شغلی و تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش های مختلف تأسیس و مشغول فعالیت شد. با توجه به رسالت این دانشگاه، مبنی بر آموزش و پژوهش در مرزهای فناوری و ایجاد اشتغال، با به کار گیری استانداردهای لازم دانش آموختگانی تربیت می شوند که علاوه بر تأمین نیاز بازار کار، در کار آفرینی نیز خلاق و توانمند باشند.

فهرست فصول جزوه درس کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی:

فصل اول:

اصول کارآفرینی و ویژگی های کارآفرینان

فصل دوم:

خلاقیت و نوآوری

فصل سوم:

مدیریت کسب و کار

فصل چهارم:

فرهنگ کسب و کار

فصل پنجم:

طرح کسب و کار

مطالعه بیشتر