فایل pdf مهارت های مسئله یابی و تصمیم گیری دانشگاه جامع علمی کاربردی

فایل pdf مهارت های مسئله یابی و تصمیم گیری دانشگاه جامع علمی کاربردی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
8,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین فایل pdf مهارت های مسئله یابی و تصمیم گیری دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین فایل pdf مهارت های مسئله یابی و تصمیم گیری دانشگاه جامع علمی کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب :

  • بخش اول : مسئله یابی

فصل اول : مفاهیم کلیدی مسئله یابی

فصل دوم : فرایند مسئله یابی

فصل سوم : چالش ها ، موانع و رهیافت های مسئله یابی

  • بخش دوم : تصمیم گیری

فصل اول : مفاهیم کلیدی و تصمیم گیری

فصل دوم : فرایند تصمیم گیری

فصل سوم : چالش ها ، موانع و رهیافت های مسئله یابی

  • بخش سوم : فنون کیفی و کمی مسئله یابی و تصمیم گیری

فصل اول : فنون کیفی مسئله یابی و تصمیم گیری

فصل دوم : فنون کمی مسئله یابی و تصمیم گیری

جامع ترین فایل pdf مهارت های مسئله یابی و تصمیم گیری دانشگاه جامع علمی کاربردی

در زندگی روزمره یا محیط کاری ، با مسائل گوناکونی رو به رو می شویم که از جنبه های مختلف ، از جمله نوع ، سطح و اهمیت ، متفاوت اند . بر این اساس ، مسائلی که برای ما رخ می دهند ، نیز متفاوت اند . به طور کلی مسائل را می توان به دو گروه کلی طبقه بندی کرد :

۱- مسائل بقا : در مواقعی که وضعیت موجود آن نیست که انتظار می رود ، با مسائل بقا سر و کار داریم . مسائل بقا ، وقتی پیش می آیند که چیزی اتفاق افتاده است که نباید اتفاق می افتاد یا چیزی که انتظار داشتیم اتفاق بیفتد ، روی نداده است .این مسائل زمانی به وجود می آیند که تهدید یا وضعیت نامطلوب و آزاردهنده ای در محیط شکل بگیرد . این موارد زا مسئله تصمیم نیز می نامند.

۲- مسائل توسعه :به مواردی که می خواهیم وضعیت جاری را به نحوی تغییر دهیم ، ولی مانعی وجود دارد که مارا از آن کار باز می دارد ، مسائل توسعه یا « پیشرفت » می گویند .

مطالعه بیشتر