دانلود جامع ترین جزوه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علمی کاربردی

دانلود جامع ترین جزوه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علمی کاربردی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین جزوه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین جزوه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علمی کاربردی می باشد که با فرمت pdf در ۱۲۱ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن جامع ترین جزوه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علمی کاربردی:

آشنایی با رایانه کامپیوتر

اهداف آموزشی

پس از مطالعه این فصل توانایی های زیر را درک خواهید کرد:

مفهوم رایانه را درک می کنید.
با سخت افزار و نرم افزار آشنا می شوید.
با عناصر های جانبی رایانه آشنا می شوید.
واحد ها اندازه گیری حافظه را خواهید شناخت .

هر یک از دستگاه ها و تجهیزات اطراف ما یک یا چند هدف را برآورده می کنند .
خودرو برای جابجایی حمل و نقل خودکار برای نوشتن ، تلفن برای مکالمه ، رادیو برای پخش صدا و تلویزیون برای پخش و نمایش فیلم و تصویر مورد استفاده قرار میگیرد . اما رایانه کامپیوتر چگونه؟

رایانه دستگاه ساده ای است و کارش این است که ورودی هایی را می گیرد و آنها را پردازش میکند و خروجی هایی تولید می کند . برای نمونه ، رایان ه می تواند نمره ها و شمار واحد هر درس یک دانشجو را به عنوان ورودی بپذیرد ، معدل آن را بر اساس فرمول محاسبه معدل محاسبه کند .
نمره ها و واحد های درسی را پردازش کند و سپس معدل را به عنوان خروجی تولید کند بنابراین ، عمل ساده رایانه را م ی توان مانند شکل ۱ – ۱ رسم کرد.

۱ _ ۱ سخت افزار رایانه

در جهان رایانه ها ، سخ ت افزار هر قطعه یا عنصری از رایانه است که ساختاری فیزیکی دارد برای نمونه صفحه کلید ، ماو س یا موشی و نمایشگر ، هر کدام یک قطعه سخت افزار ی به شمار می روند….

مطالعه بیشتر