دانلود جزوه آموزشی مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانلود جزوه آموزشی مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه آموزشی مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه آموزشی مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۴۶ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن جزوه آموزشی مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی:

فصل اول: ارتباطات

تعریف ارتباط:
ارتباط عبارتست از فرآیند:
ارسال و دریافت پیام
انتقال اطلاعات
انتقال مفاهیم ذهنی
انتقال معنی به افراد

تعریف مهارت ارتباطی:
توانایی برقراری ارتباط به طور مؤثر و کارآمد با دیگران.

مؤثر بودن یعنی پیام با احتمال بیشتری به مخاطب انتقال یافته و بنحوی در وی تأثیر گذاشته و عکس العمل او را در پی داشته باشد.

پیامدهای فقدان مهارت های ارتباطی:

ایجاد سوءتفاهم
نارضایتی از روابط با دیگران
احساس تنهایی
کاهش اعتماد به نفس و احساس درماندگی
آسیب پذیری و کاهش توانایی در مقابله با مشکلات
انزوا و طرد
استرس و فشار روانی
احساس خشم و تعارض
ناکامی در ارضای نیازها

هدف از برقراری ارتباط:

هدف از برقراری ارتباط انتقال پیام است در قالب:

انتقال احساسات
بیان نیازها و خواسته ها
انتقال اطلاعات

موانع برقراری ارتباط:

۱ – موانع فنی : به طور کلی به معنی مناسب نبودن تجهیزات، کانال وابزارهای ارسال پیام در فرایند ارتباطات است.

۲ – موانع ادراکی : ادراکات افراد باهم تضاد دارد، در این صورت ارتباط برقرار نمی شود.

۳-موانع زبانی یا موانع معانی : زمانی که یکی از طرفین زبان یا واژه ای را ندارد، ارتباط برقرار نمی شود.

۴ – حرکات غیر کلامی : مقصود زبان ایما و اشاره در فرایند ارتباطی است که اگردرست بکار گرفته نشود و متناسب با محتوای پیام نباشد، برقرار نمی شود.

۵- استفاده نکردن از ابزارهای مناسب ارسال پیام : مثلاً به جای استفاده از تلفن ، از سیستم مکتوب استفاده کنیم.

مطالعه بیشتر