دانلود تحقیق شیوه های نوین انبارداری word

دانلود تحقیق شیوه های نوین انبارداری word
نوع فایل
word
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود تحقیق شیوه های نوین انبارداری word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شاملدانلود تحقیق شیوه های نوین انبارداری word می باشد که در ۴۰ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن تحقیق شیوه های نوین انبارداری :

فهرست مطالب

مقدمه …… ۱

اهداف انبار و انبار داری…… ۲

اهمیت و مزایای سیستم صحیح انبار داری … ۲

دانستنیهایی در مورد انبارهای نوین ……. ۳

بارکد……… ۵

کاربردهای بارکد و نرم افزارهای مرتبط… ۷

بارکد و دستگاه بارکد خوان…….. ۷

استفاده از فناوری RFID  ………………. ۸

بکارگیری بارکد در مدیریت انبار ……….. ۹

فضای فیزیکی انبار………. ۹

نیروی انسانی ………… ۱۳

فرایندها…………… ۱۳

معیارهای ارزیابی …. ۱۸

تجهیزات انبار………. ۲۲

کالاهای امانی…………. ۲۴

خودبخود سوزی…………… ۲۵

ایمنی و مقررات……….. ۲۶

انبار گردانی………… ۳۳

منابع و ماخذ اطلاعات…. ۳۶

مقدمه

انبار داری یک خدمت اقتصادی است و عبارت از تهیه و نگهداری کالا به منظور عرضه به موقع یا گسترش دادن مدت عرضه آن به نحوی که کالا برای مدت بیشتری قابل دسترس و مصرف باشد. در اقتصاد هر کشوری انبارداری حلقه ای از زنجیره تولید، انتقال، توزیع و مصرف به شمار رفته و نقش اتصال و واسط را در انتقال کالا از مناطق تولید به بازارهای مصرف و سپس توزیع محلی برعهده دارند.

درصد زیادی از سرمایه سازمان ها را مواد اولیه و قطعات، تجهیزات و کالاهای آن تشکیل می دهد. لذا نگهداری و مراقبت دقیق از آنها و برقراری یک نظام صحیح اطلاعاتی برای کنترل موجودی انبار و یا زمان به موقع جهت سفارش و میزان سفار ش کالا بسیار ضروری بوده و با بهبود وضع انبارداری می توان از زیان های ناشی از بی دقتی در نگهداری کالا جلوگیری نمود و به میزان سود سازمان افزود. در حوزه های بهداشتی، درمانی و بیمارستانها انبارها با توجه به نوع کالا، لوازم مورد نیاز واحدهای تحت پوشش به انواع مختلف تقسیم می شوند که تمامی آنها از سیستم انبارداری گذر می کنند.

مطالعه بیشتر